Hallo allemaal,
Ik ben Irene en geniet kan zo genieten van reizen.
Ik ben naar Mexico, Guatemala, Thailand, Tunesie, Marokko, Griekenland geweest en mijn laatste reis was in oktober/november voor 30 dagen naar Ethiopie . Wat was dit een mooi land met vriendelijke mensen!
Ik ben me nog aan het orienteren voor een volgende reis.
Iedereen veel reisplezier!
Groetjes Irene
Als je Ethiopië zo goed bevallen is, kan ik je alleen maar aanraden een paar landen lager te gaan en ons in Kenia eens op te zoeken! Geweldig land met supergastvrije mensen, prachtige natuur/cultuur/stranden/safari‘s en natuurlijk een heerlijk temperatuurtje.
Neem zeker eens contact op als je meer wilt weten over dit fantastische land waar ik nu sinds enkele jaren woon!
Groetjes Marriette
Via Wereldwijzer app
Hoi Irene,welkom op wereldwijzer!
Ik las in je berichtje dat je al op reis bent geweest in Thailand,hoe waren je reiservaringen over dit magisch land?
Nou misschien is Laos iets voor jou,Irene? (kan je eventueel combineren met Thailand)
Zelf had ik het genoegen om dit prachtig land te bezoeken,de bevolking leeft in eenvoud, met liefde en respect voor de prachtige natuur en voor elkaar, waar wij nog veel van kunnen leren.
Laos is steeds meer reizigers aan het trekken die Noord Thailand als overontwikkeld of te toeristisch beschouwen en die zoeken naar een plek dat minder omvergelopen is Mekong rivier door toeristen.
Het ongelofelijk romantische Luang Prabang moet je beslist gezien hebben,Irene!
In iedergeval kan je altijd voor meer informatie over dit prachtig land terecht op het Laos Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Irene!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.