Hoi, mijn naam is Danielle, ik kom uit het zuiden van het land en ik ben gek op reizen.
Ik reis samen met mijn man en twee kinderen van 8 en 12 jaar het liefst de hele wereld rond, tot nu toe zijn we in Egypte, Turkije, Tunesië,
Oostenrijk, Italië, Zwitserland, Amerika, Dubai, Maleisië, Indonesië en Thailand geweest.
We reizen het liefste rond en willen vaak niet langer dan 4 dagen op dezelfde plek blijven, dan begint het weer te kriebelen en willen we weer
verder.
Dit jaar hebben we besloten om eens naar Marokko te gaan, we hebben maar een dag of 12/13 om te reizen, de vlucht heb ik nog niet kunnen
boeken, iets wat ik normaal gesproken al bijna een jaar van te voren doe, deze keer zal ik op zijn vroegst pas een vlucht rond september kunnen
boeken terwijl we eind april 2014 willen vertrekken.
Grof gezien heb ik mijn route al op papier, we willen beginnen in Marrakech dan door naar Merzouga om daar na het maken van een rit op een kameel
te overnachten in de woestijn, vandaaruit willen we naar Agadir, of in die omgeving, om daar nog lekker even op kleur te komen voor we vanuit Agadir weer naar Nederland terug vliegen.
We zullen natuurlijk hier en daar wat overnachtingen moeten plannen evt in Ouarzazate, Skoura, Gorges du dades of Boumalne, in ieder geval ergens in die regio
En dan nog ergens nabij Taroudannt voor dat we in Agadir aankomen.
We willen natuurlijk de mooie omgeving gaan bekijken, wat watervallen bekijken, ezeltje rijden enz, enz, dus heb je nog leuke tips dan hoor ik ze graag, we gaan in de periode van eind april tot ongeveer 10 mei.
Hoi Danielle,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,ik las ook dat je al op vakantie bent geweest naar Thailand.
Hoe waren je ervaringen over dit prachtig land,Danielle?
Wat betreft Marokko,indien je nog met vragen zit ?dan kan je altijd een berichtje posten op het Marokko Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Danielle!
groet,georgessiam.
Hoi,
Thailand is echt helemaal super, we zijn er nu al verschillende malen geweest en hopen er nog heel vaak te komen.
Voor de kinderen vind ik het wel belangrijk dat ze meerdere landen leren kennen vandaar dat we af en toe wat afwisselen en dat we nu voor Marokko kiezen, lekker dicht bij huis ook, maar in 2015 vliegen we weer naar Bangkok en gaan we weer lekker rond touren in Thailand van noord naar zuid en terug.
NouThailand is een populaire vakantiebestemming alleen al in het feit dat het een veilig land is om in te reizen of te verblijven. Het heeft een heerlijk klimaat, een prachtige natuur en een hartverwarmende bevolking.
Indien je nog met vragen zit over niet toeristische plaatsen,dan kan je me altijd een pmberichtje sturen Danielle of gewoon een berichtje posten op het Thailand Forum
Succ6 nog met je trip naar Marokko !
groet,georgessiam.