Even voorstellen

Ik ben Peter Rijnhart, 61 jaar oud en weduwnaar van mijn vriend en levensgezel Johan die 4 jaar geleden overleed op 52-jarige leeftijd aan slokdarmkanker.

In de 25 jaar dat we samen waren hebben we regelmatig op de bonnefooi Frankrijk bezocht met de tent.
Samen bezochten we een aantal keren Noorwegen (waarvan één maal per zeilboot; fjordzeilen), Thailand, IJsland, Griekenland, Venezuela, Panama en Costa Rica en Egypte.

Als alleenstaande had ik het plan opgevat naar Syrië af te reizen. Het visum was al rond, maar door ziekte moest de reis afgelast worden. Verder heb ik de laatste jaren Chios en Zakynthos (2011 en 2012) in Griekenland bezocht, een zonvakantie in El Gouna (Egypte) gehouden en een busrondreis Berlijn, Praag, Budapest en Wenen gemaakt (april 2013). In oktober 2012 heb ik twee weken in een ecologische gemeenschap in Frankrijk doorgebracht.

Ik ben nu met pre-pensioen en heb niet veel geld te besteden, dus ik sta open voor alle low budget reizen, het liefst op de bonnefooi. Ik sta open voor alle info daaromtrent

Peter

Hoi Peter

Welkom op wereldwijzer! Je zou eens op de verschillende forums kunnen kijken of daar leuke tips staan. Veel reizen kunnen op een best goedkope manier uitgevoerd worden. Zelfs Noorwegen is redelijk low-budget te doen en staat toch bekend als een duur land.

Groetjes Thijs