even voorstellen

Als pensionada- van ruim 70 jr- heb ik genoeg tijd om samen met ega , maar ook af en toe met anderen, op pad te gaan. Samen hebben wij al diverse langere en ook kortere trips gemaakt. Naar Afrika- Marokko-Dakar- Egypte rond en ook veel duiken in de Rode Zee hebben we met een motor Kenia rondgetoerd en ondertussen 2 keer in Z.Afrika zowel zuidkust als west- incl Namibië en Botswana bezocht. Daarnaast verschillende malen toerden we door Amerika en Canada en afgelopen najaar heb ik een kampeerautoreis van Alaska naar Californië gedaan. Tenslotte hebben we zowel op Curacau als Thailand en Pap. NW Guinea gedoken. Duiken was en is ook nu nog steeds een bezigheid tijdens reizen, maar ook camperreizen met ons eigen Hymobieltje doen we nog steeds. Van Turkije tot Portugal, van de Noordkaap via Polen en de Baltische staten tot een rondje Schotland. Daarbij is Noorwegen nog steeds in Europa één van onze favoriete stekken, maar ook Amerika en Canada bevalt ons erg goed als reisdoel. Toch staan er nog wensen op het lijstje. Zo zijn we nog nooit in Zd Amerika en ook in Australië geweest. Tenslotte is er altijd nog de wens om via de zijderoute - of een deel daarvan naar Mongolië en China te trekken. Of dat er nog van komt zal de tijd leren. Misschien kan dit reisforum mij vooral met deze laatste wens helpen om de problemen die er bij de voorbereiding zijn te leren en (voor een deel) op te lossen. Foto’s zijn te vinden op onze site govers.naarmij.nl

Hoi dejutter,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees heb je al veel landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen over Thailand?
Ik las ook dat je graag naar Australie op vakantie wilt gaan?
Australie is een prachtig land om je vakantie door te brengen,heel wat luchtvaartmaatschappijen vliegen op Australië en hun prijzen verschillen aanzienlijk.
Het loont dus de moeite om de prijzen goed te vergelijken,dejutter!
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum hier op wereldwijzer.
groet,georgessiam