Even voorstellen!

Mijn naam is Marloes en ik ben 36 jaar. Ik hou van reizen, culturen snuiven en genieten van zon, cultuur en interactie met mensen. :zon02: Ik ben inmiddels 3 keer in Turkije geweest (Side, Bodrum en Kemer), op Kreta en Rhodos en Mallorca, Gran Canaria en Ibiza. Tevens naar Tunesië (Sousse), Rusland (Moskou en Sint Petersburg), Cuba (Havana, Varadero) en Egypte (Sharm el Sheikh) geweest. Ook al eens naar het Gardameer en Venetië (Italië) maar toen was ik een stuk jonger! :wereld:

Over een kleine maand ga ik weer 10 dagen naar Egypte (weer naar Sharm, maar deze keer ook Caïro), ik vind het een erg mooi land en heb leuke mensen ontmoet onder wie mijn vriend. Kijken wat de toekomst brengt!
groetjes Marloes :dag:

Oh ja…vergeten…mijn mooiste trip samen met mijn broer gemaakt: een reis langs een aantal concentratiekampen: Bergen Belsen, Ravensbruck, Treblinka, Sobibor, Auschwitz I en Birkenau (Auschwitz II), Krakau, Mauthausen, Dachau en geëindigd met een duidelijke informatieve tentoonstelling van Hitler (opkomst Hitler tot de processen) in Neurenberg! Een langgekoesterde droom was toen uitgekomen!

Hoi Marloes

Welkom op wereldwijzer! Je hebt zo te zien al heel wat leuke landen bezocht, succes met het plannen van je komende reis! (Al zal dat niet heel moeilijk plannen zijn als je er al bent geweest en je vriend er woont)

Groetjes Thijs