Even voorstellen..

Hey, ik ben Chris, 28 jaar uit Noord-Brabant en net zoals velen van jullie hou ik van reizen.

In het verleden ben ik in landen als Spanje, Italië, Kroatië, Tsjechië, Frankrijk, Australië en Curaçao geweest.
Deze zomer wil ik een verre reis maken. Landen als Cuba, Indonesië en Thailand lijken me wel gaaf. Maar ik ben nog rond aan het kijken, dus als jullie nog tips hebben hoor ik ze graag :slight_smile: Ik hou van een gezonde combinatie van een relaxen en een actieve vakantie. Verder ben ik gek op zon, zee en strand.

In welke vorm ik op vakantie ga weet ik nog niet… alleen gaan is voor mij geen probleem, maar met een reisgenoot of groepje kan wellicht gezelliger zijn. Dus ik denk ik kijk even rond op deze site voor tips en gelijkgezinden.

Hoi Chris,welkom op wereldwijzer!
Nou zelf kom ik al sedert 1980 op vakantie naar Thailand.
Thailand is een genot en voor veel mensen een uitstekend vakantieland.
Mensen die naar Thailand reizen bezoeken meestal steden als Chiangmai,ayuthaya,Kanchanaburi,Korat, etc.
Daarnaast zijn ook bekende natuurparken en andere toeristische plaatsen erg bekend in Thailand.
Luieren kun je op het exotische strand van Koh Chang, het op Phuket na grootste eiland van Thailand. Of in de badplaatsen Hua Hin, Cha-am of Pattaya.
Indien dit land je moest interesseren Chris,dan kan je altijd met je vragen terecht op het Thailandforum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.

Bedankt voor de tips, georgessiam! Ik zal eens zoeken naar de plaatsen die je noemt.