Even voorstellen

Hallo
Mijn naam is Gerda van Mildert,ben een vrouw van 60 jaar,zeer actief en werkzaam in de opvang voor dakloze mannen en vrouwen
Mijn droom is nog steeds om arme mensen in Afrika te helpen met name dakloze en kinderen,ik hoop dat er toch een tijd komt dat ik dit nog een aantal jaren kan doen,ben zeer actief en mensen schatten mij jonger omdat ik zo actief ben(gelukkig)Ik ben erg begaan met het lot van andere mensen en wil graag iets voor de mindere betekenen,Liefde een luisterend oor kost niets,hoop dat er mensen zijn die net zo denken als ik
Heb de stille hoop dat mijn droom uitkomt

Hoi Gerda,welkom op wereldwijzer!
Ik heb altijd veel respect voor mensen die zich inzetten om de medemens te helpen,zou die respect krijg je van mij Gerda!
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jou Gerda die het zich aantrekken,hopelijk komen je dromen nog uit.
In iedergeval kan je bij ons hier op wereldwijzer altijd terecht met je vragen in het vrijwilligersforum alsook op deze link hier aanklikken
Wens je nog veel suc6 Gerda!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto van één of ander bezienswaardigheid ergens in de wereld,maar voor jou heb ik speciaal deze foto uitgekozen Aub Gerda.

http://www.fruitmandshop.nl/db/WAS4b0be5115ed0c/Boeket_Fruitmandshop_Large.JPG