Ik ben nu al een tijdje gepensioneerd en mijn vrouw is dit nu enkele maanden. Wij hebben de laatste jaren in Brazilië gewoond en zijn nu dus voorgoed terug in Nederland. Inmiddels zijn wij al naar Cuba geweest en hebben wij een lang weekend in Praag doorgebracht. Binnenkort,7 mei 2012, gaan we naar Vietnam, Cambodja en Laos.
Mijn vrouw fotografeert graag, ik schilder (kunst) als hobby sinds 1970, (zie www.nicksartgallery.nl) en heb vele sporten gedaan in mijn leven. Momenteel vlieg ik nog en maak ik met 7 andere piloten en co-piloten reisjes van 10 dagen in Europa. Wij denken aan overwinteren en zoeken eigenlijk mogelijkheden hiertoe.
Nu is dit voorstelberichtje niet de beste gelegenheid om dit te zeggen maar het geeft aan wat mijn vrouw en ik zo’n beetje willen.
Wij stellen ons wel iets voor van deze wereldwijzer site en staan open voor uw aanbiedingen en/of suggesties.
Met vriendelijke groeten,
Nick van der Burgh
Carla Teunissen
Hoi Nick,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het reisfotografie forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je vragen posten en mooie foto’s plaatsen alsook de ervaringen lezen van anderen.
Dikwijls werd mij de vraag gesteld waar te overwinteren in een zonnig land.
Gewoonlijk stel ik de mensen voor om Thailand eens te bezoeken.
Thailand is een heel goedkoop land om te overwinteren wat betreft:hotels,eten,transport alsook de vriendelijkheid van de thaise bevolking krijg je er gratis bij,Nick.
Nou ik las ook in je berichtje dat je ook Vietnam gaat aandoen tijdens je rondreis in Azie.
Zelf ben ik éénmaal in dit prachtig land op vakantie geweest,had toen de ondergrondse tunnels van Cu Chi bezocht. Deze tunnels liggen 70 kilometer ten noordwesten van Ho Chi minh stad en tijdens de Vietnamoorlog vormde dit 265 kilometer lange gangenstelsel een grote Vietcongbasis.
In iedergeval kan je altijd in het Vietnamforum je vragen stellen.
Nog veel suc6 met je trip door Z-Azie.
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto!(Halongbay in Hanoi )
http://www.vietnamtours.co/wp-content/uploads/2011/05/vietnam-tour-hanoi-halongbay.jpg
Hoi Georges
hartelijk bedankt voor je reactie. Ik zal zeker gebruik maken van de diverse forums.
De tunnels in Vietnam hebben wij op de lijst staan.
Of wij in Thailand willen overwinteren ? wij gaan het bespreken.
Nogmaals hartelijk bedankt.
Nick
Hallo Nick,
Welkom!
Weet je dat Goa ook een klein paradijsje is om te overwinteren?
Als je daar meer over wilt weten, dan kun je je vragen natuurlijk stellen in het India Forum!
Groetjes,
Laxmi