Even voorstellen: Rene, toekomstig emigrant

Beste wereldwijzer mede-leden,

In de toekomst ga ik emigreren, dat staat vast. Kan een lang verhaal houden waarom, maar op dit moment
is het voldoende om te zeggen dat het voor me vaststaat. Ben nog jong, dus moet vooralsnog sparen om deze stap
goed te kunnen maken. Over 5-10 jaar gaat het echter zeker gebeuren. Heb er zin in! Waarschijnlijk naar Australie, de mentaliteit,
het land zelf, het spreekt me gewoon erg aan. Bovendien spreek ik vloeiend Engels, dus geen probleem.

Als iemand tips/suggesties/ervaringen wil delen over het leven in Australië, dan houd ik me zeker aanbevolen, ik weet dat het leven
in de grote steden daar vrij aan de prijs is, dus wellicht dat iemand mij een mooie streek/dorp kent daar waar het leven iets gangbaarder is voor deze ‘prijsbewuste’ Nederlander.

Groet!

Rene

Hoi Rene,welkom op wereldwijzer!
Leuk dat je plannen hebt om te emigeren naar Australië, maar ik kan je wel zeggen dat Australië geen soepel migratiebeleid heeft ( en terecht ). Meestal is het zo dat je toch enige waarde moet kunnen leveren/bewijzen voor je toegelaten wordt.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 ,Rene !!!
groet,georgessiam.