Even voorstellen ook dan maar he :)

Hoihoi

Nou ik ben Silvia en ga graag samen met mijn man op reis. Ik ben hier beland op zoek naar wat informatie over onze toekomstige reis naar Argentinie, Antarctica en Chili. We plannen al jaren onze eigen reizen en regelen eigenlijk altijd alles wel van te voren. Een backpacker kun je ons ook totaal niet noemen haha maar echt luxe hoeft voor ons ook niet hoor.
Reizen die we tot nu toe maakten zijn Cuba, Mexico ( al was deze via een reisbureau, ik was toen nog jong :slight_smile: ) rondje pretparken in Florida, Zuid Afrika, Hawaii en Frans polynesie. Die laatste 2 was gelijk ook de plek waar we trouwden en onze huwelijksreis :slight_smile:

na de toekomstige reis, willen we eerst naar de west coast USA en daarna nog zoveel wensen zoals Japan, Mongolie, China, Peru, Costa Rica, seychellen… ach en dan hebben we nog een te lange lijst die we nog willen afwerken.

ik zie jullie wel op het forum!

Hoi Silvia, welkom op Wereldwijzer! Om je een beetje opweg te helpen met de eerste reis, verwijs ik je graag door naar ons Amerika forum.