Hallo iedereen,
Laat ik me maar eens voorstellen! Mijn naam is Hajer, en ik loop stage bij Wereldwijzer. Daar werk ik als forumbeheerder van het Amerika forum. De spreekwoordelijke fakkel is dus door Catuja aan mij overgedragen. Als Amerika fanaat heb ik de Bachelor Amerikanistiek in de pocket en ben ik hard aan het werk om ook mijn Master Amerikanistiek af te ronden.
Mijn Amerika experience is nog niet zo heel uitgebreid, slechts drie van de 50 (+1 district) staten “gezien”. Ik ben in Arizona geweest, waar ik op de Hooverdam het niet kon laten om, ondanks de wit dikgedrukte “Keep off the walls” waarschuwing, toch nog op het smalle muurtje boven de dam te zitten en te genieten van het indrukwekkende uitzicht, Californië, waar mijn kaak haast op mijn schoot viel toen ik in Death Valley de gigantische maan door het autoraampje zag, en tot slot Nevada, helemaal verliefd geworden op de hoofdstad van entertainment, Las Vegas!
Hoewel een trip naar de VS er voor mij nog even niet inzit, weet ik wel al dat ik een trip door het zuiden wil maken. Tennessee, Alabama, en Louisiana mogen daar absoluut niet aan ontbreken
Mijn ideale vakantie is een mix tussen stedentrips en actieve vakanties, het liefst ergens waar de zon vollop schijnt :zon02:
Ik hoop dat ik jullie allemaal gauw beter ga leren kennen en dat we samen leuke Amerika verhalen, nieuwtjes, wat dan ook kunnen delen!