Even voorstellen.. Margo

Hallo!

Ik zal mezelf even voorstellen! Ik ben Margo, een spontane, vrolijke, creatieve, enthousiaste, 17 jarige zeeuwse. Humor beschrijft me in 1 woord. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeggen ze, deze uitspraak is voor mij zeker van toepassing! Zelf ben ik nog behoorlijk nieuw en onervaren als het gaat om reizen. Verder als een vakantie met mijn ouders ben ik nog niet gekomen haha! Maar dit is zeker wel iets wat ik meer wil gaan doen. Ik sta open voor een leuke uitdaging en heb nog een lange lijst liggen van dingen die ik allemaal nog wil doen. Zelf fotografeer ik, en rijd ik paard. Dit zijn 2 dingen die ik ook regelmatig combineer. Paarden fotograferen, of camera mee te paard. Want wat is er nou mooier om van de rug van een paard door de natuur te rijden en te fotograferen. Zelf ben ik niet iemand van de ‘‘compacte camera’s’’. Ik zeg altijd ‘‘Vaak is het: hoe duurder, hoe beter!’’ Dit geld voor mij niet met reizen. Ik ga aankomend jaar ook niet meer mee op vakantie, mijn ouders worden ook wat ouder, en willen geen drukke ondernemende vakantie’s meer. Ik merkte afgelopen jaar al dat het wat ging botsen, aangezien ik helemaal gek wordt als ik de hele dag niks doe. Zonnen? Dat komt niet in mijn woordenboek voor. Uren liggen en niks doen vind ik vreselijk. In de winter wil ik dan nog wel eens een dagje filmpjes kijken, aangezien er dan bij ons ver in de polder niet zo veel te doen is. Mijn agenda? Geen plek vrij. Omdat ik iemand ben die niet niks kan doen, ben ik eigenlijk altijd bezig. Of het nou al lang gepland staat, of last minute is, dat maakt me niet uit. Een dag bankhangen kan ik alleen als ik ziek ben, en dan verveel ik me nog. Zelf heb ik pasgeleden een bucketlist gemaakt, (http://margonije.wix.com/fotografie#!Bucketlist/c1kb4/54d484390cf2f6810efed682). Zelf vind ik bloggen helemaal geweldig, en heb dit dus ook een plekje gegeven op mijn fotografie site. Het lijkt me ontzettend gaaf om een keer te gaan backpacken. De vrijheid die je hebt, en het kamperen in de natuur lijkt me geweldig. Zelf loop ik regelmatig hard, maar moet ik wegens een oude blessure goed uitkijken dat ik niet teveel doe. Wandelen doe ik elke dag met een paardje, en vind dat heerlijk om te doen. Ook heb ik een hond (Umy, boerenfox van 2,5 jaar) waar ik mee behendigheid en doggydance train. Umy is echt een maatje van me, en vind het altijd heerlijk om leuke dingen te doen, of dat nou een lange wandeling, spelen op het strand, of serieus trainen is, dat maakt haar echt niet uit!

Maar nog even wat over mijn reisplannen. Ik kan mijn opleiding als Mediavormgever versnellen, en dat heeft het grote voordeel dat ik volgend jaar Januari al examens doe. Ontzettend leuk, want laat ik in Januari dan ook net 18 worden, wat mij meteen niet meer leerplichtig maakt (Hoera!). Het plan is om dan een jaar te stoppen met leren, studeren of iets wat daar mee te maken heeft. Ik wil eigenlijk een jaar (of een paar maanden, maar net hoe het loopt) op reis te gaan. Backpacken wil ik ooit nog eens gaan doen, en het leukste lijkt me een echte budget-reis, omdat ik zelf nog zo weinig ervaring heb, wil ik eigenlijk wel met iemand (of meerdere mensen) die hier ervaring mee hebben gaan reizen.

Nou, nu ik het zo terugbekijk, zie ik dat jullie genoeg leesvoer hebben!

-Zelf heb ik nog geen ervaring op deze site, dus als ik ergens iets verkeerd zet Sorry!-

Welkom op Wereldwijzer, Margo!

Maak je geen zorgen over iets verkeerd plaatsen, we kunnen het namelijk gemakkelijk voor je verplaatsen. :wink:

Je hebt in ieder geval een uitgebreide introductie gegeven, erg leuk! Ik wil je heel veel succes wensen met je opleiding en hopelijk kun je daarna snel aan je avontuur beginnen. Wellicht kan het Reisgenoten Forum je helpen bij de zoektocht naar een reismaatje.

Veel plezier!