Even voorstellen ik ben Tobias Davidson

Op dit moment heb ik veel landen in Europa bezocht maar na mijn eerste reis naar Indonesië 12 of 13 jaar geleden ben ik verslingerd geraakt.

Mijn reizen begonnen op Bali en Lombok zoals, denk ik, de meeste dat wel hebben gedaan. En daarna ben ik nog drie keer op Java geweest.

Nu had ik het idee om een keer niet Indonesië te bezoeken maar nu kwam ik toch weer uit op de kleine Sunda eilanden of Borneo/Kalimantan.
En daarom ben ik hier. Naast dat ik mijzelf even voorstel wil ik de komende dagen dit forum uitspitten naar mogelijke tips over; “waar ik het beste heen kan reizen voor een natuur/fotografie vakantie”.

Ik ben van beroep fotograaf, mijn meest favoriete souvenir zijn foto’s en zo wil ik in April 2014 op Borneo nog meer foto’s maken haha.

Hoi Tobias,welkom op wereldwijzer!
Nou ik weet niet ofdat je al op vakantie bent geweest in Wit Rusland?
Wit Rusland is een magnifieke reisbestemming voor vogel- en natuurliefhebbers.
Onbekend vanwege politieke starheid en economische stilstand, maar juist dáárom authentiek en zo onaangetast,Tobias!
Las ook in je berichtje dat je al een paar keer op reis bent geweest in Indonesie,wel je kan altijd met je vragen terecht op het Indonesië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Tobias!
groet,georgessiam.

Wit Rusland lijkt mij erg mooi maar als ik ergens mijn geld aan uit geef dan zijn het wel de tropen.

De rest van mijn leven ben ik waarschijnlijk op mijn reizen daar te vinden. :wink:

Nou Tobias,zelf ben ik een Thailand fanaat,
Thailand heeft een overweldigende en ongerepte natuur. Dankzij het gevarieerde landschap, tropische ligging en zachte klimaat beschikt het land over een grote verscheidenheid aan fauna en flora.
De natuur in het noorden van Thailand wordt gevormd door een indrukwekkend berglandschap met ontelbare watervallen en tropische regenwouden.
Zelf kom ik gewoonlijk uitrusten aan de Mae Klang waterval (zie foto hieronder) ik kan daar uren turen naar het water dat naar beneden stroomt.

Misschien bij gelegenheid eens bezoeken Tobias?