Even voorstellen, Esther van Vliet, Thuis in Turkije

Mijn naam is Esther van Vliet, geboren en getogen in Zoetermeer, totdat ik naar Breda vertrok om een studie International Tourism Management & Consultancy te volgen aan de Internationale Hogeschool voor Toerisme. Tijdens en na mijn studie heb ik heel wat van de wereld mogen zien. Mijn liefde voor reizen, verschillende culturen en andere levensstijlen leidde mij als vanzelf richting een carrière met internationale dimensie, met name Turkije, in de vorm van EV Real Estate Services

Mijn tweede thuis
Mijn band met Turkije is ontstaan toen mijn zus koos voor een leven in het stadje Mahmutlar, vlakbij de bruisende badplaats Alanya. Door de familiebezoekjes is de Turkse cultuur langzaam onderdeel van mijn leven geworden. De schoonheid van het Turkse landschap, de gastvrijheid, de vele mogelijkheden en de 330 dagen zon per jaar, voor mij is Turkije een tweede thuis geworden.

Zowel persoonlijk als vanuit mijn beroep heb ik dus veel te maken met Turkije en ik ben altijd geïnteresseerd in wat er leeft in/ rondom/ over Turkije bij anderen. Ik hoop via wereldwijzer mensen te kunnen voorzien van tips en advies over Turkije, vastgoed, reizen en bezienswaardigheden, cultuur etc. etc. en zelf wat bij te leren!

Daarnaast blijft het natuurlijk in het algemeen interessant te lezen over tropische oorden, ervaringen van andere reizigers, en te dromen over de mogelijkheden buiten de Nederlandse landsgrenzen.

Hartelijke groet, Esther van Vliet, EV Real Estate Services

Welkom op Wereldwijzer, Esther! :slight_smile:

Je tips en informatie kun je delen in het Turkije Forum. Ik weet heel zeker dat je de bezoekers van het forum goed verder kunt helpen.

1 like