Even voorstellen.....; Diana

Hey Allemaal,

Ik ben Diana, 33 jaar, geen avontuurlijke reiziger maar ik ga wel graag op pad.

Tot nu toe binnen Europa gebleven en steden hebben mijn voorkeur. Natuur prima voor een dagje, strand loop ik graag langs maar verder ben ik van de
(oude) gebouwen, musea en winkels.
Bijna altijd ga ik alleen weg en ik kan dan dagenlang rondlopen, heerlijk verdwalen in onbekende steden zonder mij druk te hoeven
maken over hoe laat het is!

Mijn plan is om dit jaar wel buiten Europa te gaan, naar het Zuid Westen van de VS. Omdat ik geen rijbewijs heb een hele uitzoek klus en ik hoop hier dan ook veel info over OV te vinden. Of misschien wel een reisgenoot (met rijbewijs), wie weet :slight_smile:

Groetjes,

Diana

Hoi Diana,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Amerikaforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen.
Als je voor de eerste keer gaat naar het Zuid- westen van Amerika,dan is de “Grand Circle” zeker een aanrader,Diana!
Dan zie je veel en het is doenbaar van afstand: bv vanuit Las Vegas naar Zion NP, van daar naar Bryce Canyon, dan door naar Lake Powell (met oa Antelope Canyon, maar véél meer te doen/zien dan dat je zou denken), dan Capitol Reef en Grand Staircase Escalante, Moab met Arches NP, Canyonlands NP etc…
In de rubriek Reisgenoten Gezocht! kan je altijd een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Diana!
In iedergeval succ6 nog met je toekomstplannen.
groet,georgessiam.