Even voorstellen dan :)

Dag Allemaal,

Ik ben Manon van den Heuvel. Samen met mijn vriend ga ik waarschijnlijk zeer binnenkort emigreren naar Brazil. We zijn 27/28 jaar oud en we hebben al wat reis ervaring, maar nog nooit naar een ander land verhuisd. Brazil is ook een land waar we nog nooit geweest zijn. Mijn partner gaat voor zijn werk en ik ga met hem mee! Het idee is erg spannend, we hebben deze droom altijd al gehad. Ik van kleins af aan, mijn vader woont ook niet meer in Nederland. We gaan de droom in werkelijkheid stellen! Daarbij komt kijken dat ik een zeer ondernemend type ben, die niet graag stil zit en alles netjes geregeld wil hebben. Daarom ben ik me nu al een beetje aan het inlezen op fora en websites met informatie over emigreren. Mijn plan is om in Brazil zo snel mogelijk vrijwilligerswerk of betaald werk te vinden in de richting van psychosociale hulpverlening tot onderwijs (of beide natuurlijk). Mijn doel op dit forum is om in contact te komen met mensen die al in Brazil wonen, werken en om op deze manier alvast contact te leggen. Ik kan uiteraard ook wat voor andere mensen betekenen. Wij wonen in Rotterdam en naar alle waarschijnlijkheid zullen we binnen 3 a 4 maanden vertrekken.

Nou… Aangenaam kennis te maken, obrigado!

M

Hoi Manon,welkom op wereldwijzer!
Nou Brazilië is een prachtig land om naartoe te emigeren.
Ben je eventueel van plan om zelf tegaan werken Manon,dan kan je altijd eens surfen op de websites van Manager, Catho alsook Careerjet (vacature zoekmachine)
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Brazilië Forum
Succ6 met jullie toekomstplannen,Manon!
groet,georgessiam.

Hi!

Het liefste ga ik meteen werken, dan heb ik drie vliegen in een klap (taal, mensen ontmoeten en geld verdienen). Ik was al op zoek gegaan naar vacatures en handige sites. Die je nu noemt zal ik ook eens gaan bekijken. Bedankt en vragen komen wanneer ze er zijn ;).

Bedankt!