Even voorstellen als stagiaire van Wereldwijzer!

Hoi iedereen,

Ik zal me even voorstellen : Mijn naam is Christel en ik zal de aankomende 4 maanden als stagiaire aan de slag gaan bij Wereld Wijzer. Ik ben 23 jaar oud en studeer Bedrijfskunde in Nijmegen. Ik heb een enorme passie voor reizen alleen hier heb ik helaas als student niet altijd budget voor. Daarom lijkt het me leuk om doormiddel van deze stage toch met reizen bezig te zijn.

Ik hou het hier even kort, maar a.s. woensdag zal er een 10 vragen aan mij verschijnen in de Nieuws & Artikelen rubriek :).

Groetjes, Christel

Hoi Christel!

Welkom op wereldwijzer! :slight_smile: Succes komende tijd! Ik zal je komende maanden waarschijnlijk veel lastig vallen (doe ik bij Zlata ook), uiteraard in het belang van wereldwijzer.

Hoeveel uur per week loop je stage en hoeveelste jaar ben je? (In het kader van het verwachtingpatroon.)

Groetjes Thijs

Hey Thijs,

Bij deze ook hallo! A.s woensdag zal er een stukje op wereldwijzer komen waar je het een en ander over mij kunt lezen. Maar ik zal alvast je gestelde vragen beantwoorden. Ik ben nu derdejaars bedrijfskunde student en ga ongeveer 24 uur per week bezig zijn met wereldwijzer. Ik heb er heel veel zin in!

Groetjes Christel

1 like

Welkom! :dag:

Hoi Christel, welkom op wereldwijzer! :slight_smile:
Nou Thijs en de andere admins zullen je wel een beetje op weg helpen hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam

Welkom op Wereldwijzer, Christel!

Welkom Christel en succes gewenst. Meteen druk aan de slag zeker, met de Reis Awards and all. :wink:

Welkom en succes!