Hey allemaal!
Mijn naam is Sjanne, ik ben nu al eventjes lid, dus ik dacht laat ik me maar eens voorstellen.
Op dit moment zit ik in 5havo, wat betekend dat ik in mei m’n examens heb. Mijn plan is om eerst een half jaar te gaan werken, en daarna een half jaar naar het buiten.land te gaan.
Ik heb voor mijn leeftijd (ik ben 17) denk ik al best wel veel gereisd. ik ben met groepsreizen naar Ecuador en de Galapagos eilanden geweest (5 weken) en naar Jordanie (1.5 week) en ook nog naar India (3weken) geweest. en ook in een paar europese landen, maar dan was het geen groepsreis.
Ik wil graag eerst naar Peru, om daar 3 maanden spaanse les (1maand) en vrijwilligerswerk (2maanden) te doen. Daarna wil ik nog 3 maanden rondreizen. Echt een vast plan heb ik nog niet, maar ik wil zeker de incatrail doen. Als het een haalbaar plan is, wil ik dan doorreizen naar oost brazilie, waar een vriendin woont. Onderweg dan natuurlijk wel zoveel mogelijk zien! En dan weer op diezelfde manier door te reizen naar Ecuador.
Als iemand nog tips of suggesties heeft, dan hoor ik die graag!
]roetjes, sjanne
Hallo Sjannie, welkom op Wereldwijzer.nl!
Je hebt inderdaad al veel gezien van de wereld en daar komen vast nog meer landen bij. Heb je voor je reis al Zuid-Amerika Forum ontdekt? Daar kun je al je vragen stellen. Veel plezier met de voorbereidingen en met je uiteindelijke reis!
Groetjes, Leontien