Hallo iedereen,
Ik ben Kelly en ben nieuw op het forum.
Ik ben op mijn korte leventje dat nu 25 jaar telt toch al op een aantal plaatsen geweest (al wou ik dat het er nog veel meer waren!)
- Vroeger vooral veel Europa gedaan
- op m’n vijftiende met een vriendin naar Thailand getrokken om bij haar tante te gaan logeren
- op m’n zeventiende 3 weken vrijwilligerswerk in Uganda
- een jaar later 3 dagen naar Rwanda voor de ‘herdenking’ van de genocide
- vorig jaar op rondreis door India geweest
Dit jaar staat Peru op het programma, we kijken er erg naar uit, mijn vriend (hopelijk binnenkort verloofde) en ik!
Er zijn nog zoveel landen die ik graag zou zien maar volgende staan bovenaan mijn lijstje:
- Nepal
- alle landen van de Mekong-Delta eigenlijk
- Kenia
- Ijsland
- Madagascar
- Nieuw-Zeeland / Australië
…
Ik zou hier eigenlijk eindeloos kunnen doorgaan. We hebben dit jaar voor Peru gekozen omdat we nog geen van beiden in Zuid-Amerika zijn geweest en omdat dit fysiek een zware reis belooft te worden en we vinden dat we dit moeten doen nu we nog jong zijn en geen kinderen hebben!
Ik moet helaas telkens op reis gaan in de zomer en dus ook het hoogseizoen daar ik leerkracht biologie en fysica ben van beroep en ik dus vakantie heb ik juli en augustus.
Zo dat was even kort hoe en wat. Ik kijk al een tijdje mee op het forum maar vond dat het maar eens tijd werd om me een volwaardig ‘lid’ te maken!