Estore om ons wat bezig te houden...

Kan ook wel :d ocharme winkelwagentje!

Nou, waarom brand het groene blokje naast je reputatiepunten niet meer Kelebek? Ook alles kwijt ?

Hahahaha oepsie iets te vaak gestolen vrees ik…
Snik! Ik heb helemaal geen reputatie meer over! Hahaha

Haha Kelebek ! stoute meid :wink: Volgens mij willen ze ons toch nog iets bijbrengen: stelen is niet goed, gevolg: reputatiepunten weg !

Haha… Bij mij lukt dat stelen heel erg goed !! :smiley: whaha
Alleen vind vanua het niet zo leuk… ( kreeg net een berichtje… whaha )
Dus nu maar ff een ander proberen…

Neen, had ook bericht gekregen van Vanua maar ocharme, de stakker kan zijn estorepunten niet op de bank zetten, daarom dat ik winkelwagentje genomen hebt maar volgens Kelebek denk ik ook dat hij blut is, iedereen is bij hem/haar gaan stelen !

Hahahaha maar dat stelen is ook zo leuk om te doen… Helaas erg slecht voor mn reputatie :stuck_out_tongue: SNIK

Ik heb nog geen berichtjes gehad…

Nog 24 punten bij winkelwagentje kunnen we stelen, en Kelebek, heb gezien dat je proberen te stelen hebt terug bij me ? :stuck_out_tongue: Nou, alles staat nu op de bank, no chance girl :slight_smile:

Hahaha ja dat kwam omdat ik per ongeluk een pagina terug zat te lezen, waar stond dat je een punt van mij had gestolen dus ik dacht die steel ik weer terug… maar zag even niet dat dat oud nieuws was…:embarrese sorry

Ik ga eens even kijken of je ook kan stelen met 0 reputatiepunten :stuck_out_tongue:

Mijn reputatie gaat ook achteruit… :mad:

Jaaaaaa ik kan nog steeds stelen :stuck_out_tongue:
Heb 2 punten van Beppie gestolen… SORRY Beppie!!!

Whahaha Acchh arme beppie…

Heey we kunnen elkaar toch ook reputatie punten geven?? Krijg je daar ook geen punten voor? :stuck_out_tongue:

Ik heb je reputatie gegeven :smiley:

Heey thnx!! Ik had al geprobeerd om Sevgilim een reputatiepunt te geven, maar lukte niet helemaal volgens mij…
eens kijken of ik jou ook een punt kan geven :slight_smile:

Als je reputatie geeft aan iemand… Krijg je ook eStore… :smiley:

hehe ja dat merkte ik idd! Maar ik zie bij jullie niets verschijnen…of kijk ik nu niet goed?

Ik weet het niet :confused:
Ik ben druk bezig met stelen, alleen het lukt nu niet meer…

Oke mensen ik heb geen idee waar jullie het over hebben, staat er ergens een uitleg??

Liefs Linda

Hahahaha we zijn bezig eStore punten te scoren. Door gewoon lekker te kletsen en af en toe proberen te stelen :embarrese ghehe
Maar het is hier wel heel gezellig!