Ervaringen met The Marmara Hotel Bodrum *****

The Marmara Hotel Bodrum

Het Marmara Bodrum is Bodrum’s meest orginele en unieke hotel. De 100 hotelkamers hebben een intieme, elegante eenvoud die de originele eigenschappen van een boutiquehotel met de service die u van een luxe vijfsterrenhotel verwacht combineert. Van het moment dat u door de houten antieke deuren loopt, heet het warme interieur u welkom. Het hoffelijke personeel voorziet u van service van het bekende hoge niveau van The Marmara. Kamers: 100.

Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Dit hotel online boeken

Ik heb al vaker gehoord dat dit een fantastisch hotel is, maar bij welke reisorganisatie (dus incl. de vlucht) kan ik The Marmara boeken?:wave:

Ik ken het Marmara van Istanbul en Bodrum dmv diverse medewerkers, het is een prachtig hotel wat echt een aanrader is. Het is wel wat duurder dan de meeste hotels, maar je krijgt er wel echt waar voor je geld. Heb geen idee bij welke maatschappij je kunt boeken, mischien kun je meer info vinden via:

www.themarmara.com