Heeft iemand hier wel eens een appartement bij kopal travel geboekt? Het is een heel klein bedrijf dat alleen appartementen aanbiedt in Praag.
Wij hebben dit gedaan. Het zag er wel goed uit maar vragen ons toch af of dit wel een goede organisatie is.
Ze staan wel ingeschreven bij de kamer van koophandel.
Ik weet het nog niet want ik ga pas in september naar Praag. Heb er verder ook niets over kunnen vinden op internet. Hopelijk is het ok en heb ik ook echt een appartement als ik daar aankom. Ik voel er niet veel voor om onder een brug te moeten slapen :slapen: Eind juli moet de rest van de betaling rond zijn en dan krijg ik de papieren en info. Ben erg benieuwd!
Hoi Micra
Praag was super.
Ons appartement was prima,(als nieuw) ligging is vlakbij Metrostation en tramlijn.
Het is niet een apart appartementencomplex voor vakantiegangers maar tussen reguliere “Praagbewoners”/ Bij ons ging er iets mis met de sleuteloverdracht, die zou bij de parkeergarage liggen maar dat bleek niet zo te zijn. een telefoontje naar de contactpersoon van Kopal in Praag en het was binnen een uurtje geregeld.
Veel plezier in Praag.:vak01:
Els
Ik heb bgekeken bij www.anvr.nl en bij www.sgr.nl en kopal travel is niet bij hen aangesloten, dus ingeval van problemen, enfin kijk maar zelf even op de bovengenoemde sites.
Bedankt voor je berichtje! Fijn dat het appartement naar jullie zin was.
Dat geeft mij toch een beetje een beter gevoel over dit bedrijf.
Als ik er zelf geweest ben dan zet ik mijn bevindingen wel weer hier.
Nog even wachten nog want ik ga pas in september.
Wij hebben appartement “Baranova” geboekt bij Kopal, Ik weet wel hoe je er met het openbaar vervoer moet komen maar vraag me af of het niet handiger is om met een taxi te gaan vanwege de late aankomst. Weet iemand misschien wat handig/het beste is om van het vliegveld naar Praag te komen?
Niet alle taxibedrijven zijn even goed en eerlijk daar. Gaat het openbaar vervoer snel en hoe lang duurt het met het openbaar vervoer om van het vliegveld naar Praag te komen? Wij zouden dan met de bus (lijn 119) naar het metrostation Dejvicka, lijn A moeten en dan bij halte Flora uitstappen. Ik heb nog niet kunnen ontdekken in welke wijk we zitten. Misschien is het prima te doen maar heb echt geen idee van reistijden enz.
Als het goed is, ben je al in Praag geweest. Wij willen er ook binnenkort heen, ben dus erg benieuwd naar jou ervaring/mening over het appartement (baranova) van Kopal Travel.
Het was een prima appartement en netjes ingericht met een heel hoog Ikea gehalte. Het ligt in een volkswijk. Ook is er een groot overdekt winkelcentrum dichtbij waar ook de metro is. De sleutel van het appartement moet je bij een garage in de buurt afhalen. Dat vond ik het enige minpuntje omdat we pas in de avond aankwamen toen het al pikkedonker was. We hebben in Nederland al ruim van te voren een taxi gereserveerd en aangegeven dat we eerst naar een ander adres moesten om de sleutel op te halen. Op deze manier hoefden we niet in het donker te zoeken. Dat is heel goed bevallen. Ik zou zelf het appartement zo weer boeken als ik weer naar Praag zou gaan. Praag is echt een super mooie stad dus ik wens je er een heel fijne tijd!