Fraai hotel met uitzicht op zee. Hotel lig aan het strand en busverbindingen naar elders zijn hier ideaal. Kamers 120.
Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.
Mar ski dit jaar geweest (2006)
mooi hotel en goede appartementen ernaast super mooi uitzicht.
Alleen een Kl**tzak van een nachtportier (een belgisch gefrustreerd mannetje dat kickt op dat kleine beetje macht dat ie heeft) !!!
In dit hotel/appartement denkt men dat het normaal is iemand 150 euro boete te geven bij het minste of geringste beetje overlast.
in de appartementen zit 100% jongeren daarvan wordt verwacht dat ze
zich voorbeeldig gedragen en anders maar even ergens anders gaan vakantie vieren bijv op t strand kies je toch voor dit verder prima hotel Wees gewaarschuwd.
Het bus station is een minuut of 10 lopen, maar je kan ook om de hoek bij de sporthal de bus pakken gaat volgens mij naar het busstation. Dan van het busstation naar het treinstation en met de trein naar Barcelona (je hoeft maar 1 keer over te stappen.
Naar het treinstation lopen wil ik je niet aanraden het is een heuvel op en dan weer af en dan nog ergens achterin het industrieterrein dus dan liever die ene euro voor de bus naar het treinstation. kosten trein retourtje rond de 9 euro (kan afwijken). En de trein is goedkoper dan de bus en je rijdt langs de kust.
De barcelona bus rijdt vanuit meerdere haltes vanuit Blanes naar barcelona www.barcelonabus.es de prijs hiervan weet ik niet exact maar dacht dat het bijna het dubbele was als met de trein.