Ervaringen met Hotel Abbagarden****(Barcelona-Esplugues)

Dit hotel is ideaal voor gezinsvakanties.
Het ligt nog net in Barcelona zelf aan de stadsgrens, met bushaltes en metro vlakbij.
Onze keus voor het hotel was wegens 2 kids, en gezien we eventuele geluidsoverlast wilden vermijden midden in stadscentrum was de beslissing snel genomen.De andere reden was dat het het enige hotel was, dat voor ons 2 bedden kon bijzetten in de kamer zodat de kids bij ons sliepen anders gingen we extra moeten betalen voor een andere kamer.Dat is het enige nadeel aan het zoeken van hotels in barcelona, het vinden van een logement dat groot genoeg is voor 2 adults en 2 kids.
De prijzen zijn er zeer schappelijk.
Er is mini-bar voorzien in alle kamers.
Onze kamer was dan nog eens voorzien van een bubbelbad ook, wat de sfeer compleet maakte(en ik weet ook al direct wat ik in mijn nieuwe badkamer wil nu)

Gratis diensten in’t hotel:
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2]
openluchtzwembad (9 x 20 m), squash, fitness, bubbelbad, sauna en dampbad.
Ook een shuttle-bus voorzien vanuit het hotel om je naar de dichtsbijzijnde metro te brengen of verder binnen een radius van x aantal km.

[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]http://www.abbagardenhotel.com/ Op deze site vindt je alle info omtrent het hotel en foto’s, let wel gezien de afmetingen van het zwembad toont het in het echt wel kleiner dan op de foto. En het is ook niet echt diep. Maar sauna of bubbelbad doen het je snel vergeten.

Extra voordeel, indien je iets overkomt klop je gewoon aan bij de buren hopital san joan de déu :wink:
Wel oppassen bij het afdalen richting centrum als je uit het hotel komt, zeer glad na regenval!
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2]
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]