wij willen met H3reizen naar Namibie. Wie heeft ervaring met deze organisatie?
gr. m
wij willen met H3reizen naar Namibie. Wie heeft ervaring met deze organisatie?
gr. m
Hebben jullie inmiddels geboekt bij H3-reizen? Heb namelijk ook een voorstel van hen gehad en de communicatie verloopt tot nu toe prettig, maar ben toch benieuwd naar ervaringen van anderen met dit reisbureau. Vooral ook omdat ik niet zo snel bij hen in Almere langs kan gaan en dus af moet gaan op mail en telefonisch contact.
Groetjes
Je kan hen bij je thuis langs laten komen, dan doen ze ook. ze nemen dan de hele reis met je door en doen evt andere voorstellen. Ik heb nu een reis bij hen geboekt voor de zomer en ben over dat boekingsproces zeer te spreken. succes met het verder uitzoeken van je reis.
Ben je intussen terug van je reis en hoe is alles verlopen ? Heb ook een reisvoorstel gevraagd en gekregen maar wil weten of alles goed verloopt eer ik reserveer.?
De reis is uiteindelijk niet doorgegaan. Niet omdat we het niet meer zagen zitten met H3Reizen, maar omdat ik vlak voor het boeken van de reis ontdekte dat ik zwanger was. Ik vond het toen te risicovol om naar Namibie en Botswana te gaan; het is toch malariagebied. Vandaar dat we uiteindelijk een andere bestemming hebben gekozen.
Helaas kan ik je dus geen feedback geven. Hopelijk is er iemand anders die je wel kan helpen.