Ervaringen met H·TOP Royal Beach ****

H·TOP Royal Beach

Het hotel ligt op slechts 150m van het mooiste strand van Lloret de Mar, het strand Fenals; een waar paradijs voor families en koppels. Wij bieden aantrekkelijke All Inclusive aanbiedingen, inclusief een brede keuze aan snacks en maaltijden, frisdranken en recreatieve activititeiten voor alle leeftijden. Kamers 357

Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

http://www.bookings.net/images/hotel/max200/277/277273.jpg

Dit hotel online boeken

Heb er laatst voor 3 dagen gezeten , nooit meer !!
In de eerste instantie zou ik een kamer krijgen met uitzicht op straat , geen probleem .
Zegt de receptie dat er een probleempje is en de kamer moet wissellen .
Tja , kan gebeuren…
Krijg ik een kamer zonder balkon maar met een raampje .
Verders nog geen probleem , maar ik kijk door het raam en wat zie ik ?
op 2 meter voor me een muur , 1 meter links een muur en 1 meter rechts een muur !!
Het had meer weg van een lift schacht !!
Geklaagd bij de receptie en de volgende dag zou ik een andere kamer krijgen , niet dus .
Wissellen , nee daar deden ze niet aan…
Uiteraard heeft dit hotel hierdoor op diverse sites een slechte recentie van mij gekregen , alleen de + was de all-incl.

wij zijn in Royal Beach geweest in 2001, toen was het een heel goed hotel, wel een klein zwembad en weinig ligplaatsen aan het zwembad maar was heel dicht bij de zee, onze dochter was toen 9 jaar en het was ideaal aan zee, een licht aflopende zee waar je heel gemakkelijk kon inlopen.
het eten was er heel lekker, de kamers heel erg proper en het personeel heel vriendelijk… maar tijden veranderen blijkbaar, heb onlangs de kritieken gelezen over dit hotel en ze waren ronduit slecht!!