Ervaringen met Effeweg.nl

Informatie over Effeweg.nl

Effeweg.nl is aanbieder van supervoordelige busreizen naar meer dan 50 bestemmingen binnen Europa! Omdat effeweg.nl een direct seller is, met eigen touringcars rijdt en geen gebruik maakt van agenten worden busreizen supervoordelig aangeboden aan de klant.

Ervaring met Effeweg.nl? Deel het hier!

Website Effeweg.nl

Wij zijn wezen kerstmarkten in Duitsland van Effeweg. We zijn naar Oberhausen en Dortmund geweest. De prijs was belachelijk laag en hebben 2 hele leuke dagen gehad, lekker geslapen in Sauerland, goed ontbeten en gedineerd. Ik was daar met man en dochter. We gaan zeker nog eens met ze weg. Ook andere stedenreizen zijn laag geprijsd

Voor de vijfde keer op reis met effeweg en met dit keer alweer een geweldige fantastische 8 daagse reis naar Barcelona spaanse kust. We hadden lekker veel beenruimte in de bus. En we hadden ook een heel gezellig reisgezelschap. De overnachtingshotels in Frankrijk waren goed. Het Onabrava hotel in Santa Susanna was uitstekend. De kamers waren schoon en netjes en het eten was er heerlijk. De excursies waren geweldig.De lichttoer was ook erg mooi in Barcelona. Onze chauffeur Jaap wist ons veilig in het drukke verkeer van het een naar het andere te brengen. 'S avonds was er van alles te doen in Santa Susanna. Je hoefde je daar niet te vervelen. En de hele week hadden we schitterend mooi weer. Dat maakte onze reis helemaal compleet. Het eten bij juffrouw tok was ook goed. Mijn avond kon niet meer stuk toen ik ook nog wat bekende chauffeurs van de vorige reizen tegen kwam. Geweldig. Effeweg ga zo door met jullie fantastische reizen. Binnenkort maar even een kerstreis boeken dan gaan we weer gezellig effeweg.

Maar vooral willen wij onze chauffeur Jaap bedanken voor de fantastische dagen die we met hem hebben gehad.

De groeten en tot gauw
Martin en Madelon Elbrink :dag:

Ook onze vorige reizen met Effeweg waren ook uitstekend.

1. Zware Woud en Mainau 2011
  2. Kerstreis Romantische Strasse 2010
  3. Meer van Geneve Chatel. 2010
  4. Praag 2008

Martin en Madelon Elbrink

Ik heb wat minder goede ervaringen met Effeweg. Vorig jaar heb ik een reis geboekt naar Slovenië. 1 week van tevoren hebben wij zelf contact moeten zoeken of deze reis nog doorging, omdat we nog geen reispapieren gekregen hadden. We kregen te horen dat de reis niet doorging. Deze manier van communicatie viel ons zeer tegen. Eén week van tevoren zélf op moeten bellen!

Ook ging het terugstorten van het reeds betaalde bedrag en verdere afronding van zaken erg stroef.

Nou krijg ik het idee dat wij de enige zijn die negatieve ervaringen hebben met Effeweg. Laten we het hopen!

Onze zesde reis met effeweg waarvan deze onze tweede kerstreis
Deze ging naar Kufstein en Salzburg. We hebben 3 kerstmarkten bezocht gewinkeld en veel bezienswaardigheden bezocht. Het hotel was goed en het eten uitstekend. Al met al weer een gezellig fantastisch weekend gehad. Jammer dat het allemaal zo snel voorbij gaat. Maar we hebben alweer mooie nieuwe reizen gezien voor 2012 en dan gaan we zeker weer gezellig effeweg

Martin en Madelon Elkbrink

Onze zesde reis met effeweg waarvan deze onze tweede kerstreis
Deze ging naar Kufstein en Salzburg. We hebben 3 kerstmarkten bezocht gewinkeld en veel bezienswaardigheden bezocht. Het hotel was goed en het eten uitstekend. Al met al weer een gezellig fantastisch weekend gehad. Jammer dat het allemaal zo snel voorbij gaat. Maar we hebben alweer mooie nieuwe reizen gezien voor 2012 en dan gaan we zeker weer gezellig effeweg

Martin en Madelon Elbrink

Afgelopen zomer (juli) heb ik samen met een vriend een reis gemaakt met Effeweg naar Zuid-Engeland. Dit was op zich best goed bevallen.
De hotelskamers waren uitgebreid en schoon. De kamers werden elke dag schoon gemaakt. Ook het ontbijt en diner was vers, uitgebreide keuze en lekker.

De groep was gezellig en bestond uit diverse mensen van diverse leeftijden. Het programma was uitgebreid en goed samengesteld. Er was genoeg “vrije tijd” om er zelf op uit te trekken.
Echter, hebben we wel een groot minpunt. Een excursie werd ter plekke geanuleerd. De bus kon niet parkeren op de parkeerplaats bij The Roman Villa. Na een halfuur draaien, is de chauffeur geïrriteerd weggereden, en hierdoor hadden wij ons middagprogramma gemist.