Königsleiten
Boek hier een wintersport chalet in Köningsleiten
**Skigebied : **Wald / Konigsleiten
**Ligging op: **1600 m hoogte
**Kenmerken van deze plaats: **Goede skimogelijkheden in de omgeving en in de winter sneeuwzeker.
Königsleiten
Boek hier een wintersport chalet in Köningsleiten
**Skigebied : **Wald / Konigsleiten
**Ligging op: **1600 m hoogte
**Kenmerken van deze plaats: **Goede skimogelijkheden in de omgeving en in de winter sneeuwzeker.
KÖNIGSLEITEN IS EEN PRIMA BESTEMMING VOOR JONG EN OUD. VANOUDS EEN RUSTIG DORPJE, TEGENWOORDIG HEEFT HET OOK APRÈS SKI EN UITGAANSMOGELIJKHEDEN. JE KUNT ER HEERLIJK ETEN EN HET SKIGEBIED IS RONDUIT GEWELDIG! NADEEL IS TOCH WEL DAT ALLES ER GEWOON VEEL GELD KOST. JE MOET ECHT REKENEN OP EEN DURE VAKANTIE. GOED ALTERNATIEF IS EDELWEIS HAUS, DYNAMIC HOLLAND VAKANTIES. LOW BUDGET EN ERG GEZELLIG.
het geboid ligt nogal hoog en ik las tot in mei nog redelijk sneeuwzeker,
we hebben een optie voor eind januari 2007,
maar wat ik me afvraag is, hoe goed/slecht is het in die periode met de auto te bereiken?
fam. Kromme
Als je sneeuwkettingen bij je hebt is Konigsleiten goed te bereiken. Het is nog wel een tijdje rijden vanaf Zell am Ziller maar de weg wordt redelijk schoongehouden door de wegbeheerder.
Ik vind de prijzen op de piste wel meevallen. Elke vakantie daar wel een paar keer heerlijke kip eten in het Larmach-restaurant. Voor 7 euro met brood, heerlijk!
Hallo! Ik ga over 2 weken naar Königsleiten om les te geven en kom eind maart weer terug, ik vroeg me af of het waar is wat ik gehoord heb, namelijk dat er bijna alleen maar duitsers zijn. Ik spreek heel slecht duits maar dit zal daar vanzelf veranderen alleen zou het wel prettig zijn als ik met een nederlandse groep zou kunnen beginnen.
*Vorig jaar voor het eerst in Konigsleiten geweest. Goed bevallen, er zijn niet heel veel apresski tentjes maar zowel in de Schirmbar als King’s was het elke avond druk en gezellig. *
Edelweisshaus is eenvoudig, niet al te gek duur en ligt ideaal t.o.v. de piste. Dit seizoen kun je mij daar weer vinden.
**
*Qua skigebied is het prima, je kunt er lekker skien maar wil je echt dagtochten maken dan vind ik het een wat klein en beperkt gebied. (maar ja ik ging voorheen altijd naar Frankrijk met oneindige pistes). *
**
**