Ervaringen met de Jong Intra Vakanties

Informatie over de Jong Intra Vakanties

De Jong Intra Vakanties is een volledig Nederlandse aanbieder van kwaliteitsvakanties. Onder het motto “haal méér uit je vakantie” verzorgen jaarlijks voor 250.000 passagiers hun vakantie. De vakantiemogelijkheden bij de Jong Intra zijn zeer divers: Verre Reizen, Stedentrips, Wintersport, Busvakanties, Autovakanties, Zonvakanties, Actieve Vakanties etc. Uiteraard is de Jong Intra Vakanties aangesloten bij het SGR en de ANVR.

Ervaring met de Jong Intra Vakanties? Deel het hier!

Website de Jong Intra Vakanties

In augustus 2010 willen wij een rondreis door China gaan maken met
de Jong Intra. Heeft iemand hier ervaring mee??

Ik heb daar wel enige ervaring me. Niet met een reis naar China, maar wel met De Jong em die ervaring is zeer slecht. Als ik u was zou ik stap voor stap bij de Jong vragen wat er precies qwordt geleverd. Zo stond er bij onze reis: Zwarte Woud specialiteiten avond. Die avond bleek te bestaan uit een gehaktballetje. Klagen heeft geen zin bij De Jong, want ze doen er niets aan en ook al meld je alles bij de chauffeur/reisleider en zelfs het hoofdkantoor, men vind dat ze alles prima hebben geregeld en je moet niet zueren. Voor u geldt: u hebt een reis nar Chian gebeokt, en daar bent u dus, dus niet zueren De Jong heeft zijn pricht gedaan. Klachten rekken ze vervolgens net zo lang op dat je niet te laat bent om nar de geschillencommissie reizen te gaan. Mocht u dus een klacht hebben over de betreffende reis, schakel meteen ook de geschillen commsssie is, wacht niet op de De Jong, en rpobeer eht oko niet onderling met hun te regelen. Ze doen niets, dan oprekken totdat u niet me naar de commissie kunt gaan, dus meteen ook daar naar toe.

Kortom, ik wens u sterkte en een goede reis. Ik boek NOOIT meer bij De Jong want ze zijn onbetrouwbaar, stgellen zaken veel rooskleuriger voor dan ze echt zijn.