Ervaringen met de badplaats Torrevieja

Ervaringen met de badplaats Blanes.

Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Torrevieja.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…

Ik ga elk jaar naar orihuela, vlak naast torrevieja, in torrevieja is het heel gezellig, er is 's avonds een kermis en een marktje, de winkels naast het strand zijn ook heel gezellig. Torrevieja is zeker de moeite waard. Niet op cultureel vlak maar er zijn veel winkeltjes terassjes en strand, maar op het strand is het wel superdruk, dan zou ik aanraden iets verder te gaan.

Hey, is er in Torrevieja ook een stierengevechtenarena (die ook echt daarvoor gebruikt wordt?) Hoe zit het met de drukte in Augustus, echte topdrukte, of valt het mee? Hoe is de verhouding Locals-Spaanse toeristen-Noord-Europese toeristen hier? Ik verwacht hier niet echt heel veel Nederlanders, Belgen, Duitsers, Zwitsers, Engelsen enz. maar meer de Spanjaarden zelf. Iemand die hiervan meer weet? Wat zijn aanraders in de buurt, om gezien of gedaan te hebben? Kan je er ook een beetje uitgaan, zo ja, waar??

Hej,

Van de stieren weet ik ginder eigenlijk niets, (kheb het er niet zo voor) in torrevieja zelf is het inderdaad heel druk in de zomer… zeker op het strand. Ik denk wel dat bij deze drukte ook veel snapjaarden zelf zijn. Om uit te gaan heb ik gehoord van discotheek Pacha, ik ben er zelf nog niet geweest maar zoek er deze zomer wel naartoe te gaan. Er zijn vooral engelsen toeristen.
Het uitgaansleven gaan we deze zomer echt verkennen. de vorige jaren zijn we meer naar caféetjes gegaan…
Groetjes Nathalie