in september 2011 gevlogen met china southern.een goede maatschappij.je krijgt gratis een badtas met tandenborstel met tandpasta ,kam,oordopjes en oogkleppen.in de hoofdsteun van je voorganger heb je een videoscherm waar je films kan kijken muziek luisteren en spelletjes kan spelen,hierbij krijgt men gratis een koptelefoon die men vlak voor de landing weer in moet leveren
China Southern Airlines (afkortingen: CZ en CSN) is de grootste luchtvaartmaatschappij in China, met thuisbasis in Guangzhou.
Vanaf Amsterdam kun je dagelijks met deze maatschappij zonder stop-overs naar Beijing vliegen en elke 2/3 dagen naar Guangzhou. Aangezien ze lid zijn van de SkyTeam Alliance, kun je FlyingBlue punten bij ze verdienen.
Heb je ervaringen met China Southern Airlines? Deel ze hier met de andere leden!
Ik heb zo vaak mogelijk met CSair gevlogen, als toevallig de retourvlucht met KLM was , baalde ik als een stekker.In al die jaren dat ik in China kom was het met CSair, zelfs de binnenlandse vluchten. Omdat ik toch niet slaap in een vliegtuig,ook niet met een nachtvlucht, heeft CS air gelukkig HollandHouse in de pantry 's nachts; hapjes en drankjes staan klaar , en anders pak je maar.
De crew is altijd aardig en gezellig.Dat was trouwens al zo toen ik bij het IBIShotel werkte, en de crew van CSair daar overnachtte;heb je het over eind tachtiger jaren… Hoe het nu is met NL cabincrew,wat ze sinds vorig jaar hebben ,weet ik niet.