Ik wil graag (georganiseerd) rondreizen in Indonesie en zij bieden echt verreweg het minste voor 30 dagen een individuele reis uit te voeren met een privéchauffeur.
Alleen vind ik de website er niet super uitzien, waardoor ik altijd ga twijfelen aan de organisatie.
Kan iemand mij over BMAIR zijn ervaringen delen? Of kent iemand hele andere goede en betaalbare reisorganisaties voor Indonesie?
BMair is een prima organisatie.
Toen we naar Thailand gingen, wilden we ook met bmair reizen. Wij hebben echter gekozen voor de organisatie áchter Bmair, zodat je er weer een schakel van tussen haalt.
Wij zijn met greenwoodtravel naar thailand gegaan. Alles perfect geregeld, een goede combinatie tussen westerse geregelde reizen en gidsen van daar en dus ook de beste reiservaringen en tips van het land zelf.
Is het de normale gang van zaken bij BM-air dat je herhaaldelijk moet mailen voordat je een keer antwoord krijgt?!
Ze lijken op de site best aardige aanbiedingen te hebben maar als ze die niet willen verkopen door dergelijke service. Geeft mij niet echt de indruk van een professionele organisatie…