Ik wilde graag weten wat jullie van hotel eftalia aytur vinden . ik ben hier zelf al 7 keer geweest en vond het super .
**ligging : **Het hotel ligt op 130 kilometer van de luchthaven maar met mensen af zetten bij andere hotels doe je er al gauw 2-4 over . helemaal in het hoofd seizoen . het ligt op ongeveer 900 meter van het centrum . het strand vind je aan de overkant van de weg ook ideaal dus .
kamers : alle kamers zijn voorzien van airco, telefoon, televisie, balkon, kluisje . het kluisje is wel tegen betaling 10 euro per week maar je spullen zijn we opgeborgen . de kamers worden netjes onderhouden om de dag nieuwe bedden goed en elke dag nieuwe handdoeken . Voor de rokers roken mag alleen op balkon en niet op de kamer .
**eten : **Het eten is meestal wel gevarieerd elke dag wordt er iets anders op de BBQ gedaan dan weer hamburgers dan weer vis enz . er is altijd wel spagetti en patat voor de kids dus het eten is goed te doen .
**personeel : **personeel bij de balie vooral duits sprekend maar ook wel engels . kamermeisjes erg vriendelijk en doen alles voor je . personeel in de eetzaal erg vriendelijk . personeel op het strand oke erg leuk komt altijd wel een babbeltje met je maken en komen aan je strandbedje vragen of je nog wat wilt drinken . op het terras is het personeel ook vriendelijk er lopen er wel 2 bij die achter de jongere samen aan lopen maar gewoon goed duidelijk maken dat je er niks van wilt en dan is het afgelopen
ik vond dit hotel samen met de prijs een 8 waard.
Perfect dus :d
Dit jaar gaan we een anders hotel uitproberen ik ben benieuwd .
Het is al weer een tijdje geleden dat dit berichtje is geplaatst, maar wil toch nog even reageren. Wij gaan hier in augustus '10 voor de 4e keer naar toe en onze ervaring is ook redelijk goed met dit complex. Wij boeken zelf altijd een 2-kamer appartement en inderdaad iedere dag schoonmaak/schone handdoeken en beddengoed. Personeel bij het grote zwembad ken ik niet zo goed, maar bij het app.complex zijn ze altijd wel heel leuk (o.a. Yoldas en Burhan).
Ik heb nu alleen gehoord dat je voortaan voor het gebruik van de koelkast moet gaan betalen. Volgens een ander forum zou dit 1 euro per dag zijn, maar volgens de site van Oad zou dit 7 euro per dag zijn. Dat vind ik behoorlijk aan de hoge kant en heb daarom deze vraag (via D-reizen) bij Neckermann neergelegd. In de gids en op hun site staat nl. niks hierover vermeld. Ik ben dus benieuwd ! Ik heb gevraagd of ik het antwoord schriftelijk kan krijgen, zodat ik dit evt. aan de receptie kan tonen. Onze (helaas negatieve) ervaringen met de receptionist van het hotel zijn af en toe niet zo goed, dus zonder meteen het slechtste van de mens te denken, om te voorkomen dat het in z’n eigen zak verdwijnt… Misschien weet iemand anders hier op het forum of dit inderdaad zo is ?
Verder een goed complex, lekker centraal, goed ontbijt en natuurlijk het strand meteen aan de overkant !
Ik ha zelf voor de 7de keer als het niet meer is. De man achter de receptie memhet ken ik zelf heel goed en is zeer vriendelijk tegen ons altijd. die jongere man die er staat niet echt. maar ik heb nu geboekt en het gevraagd bij dreizen en die zeggen dat je niks hoeft te betalen. het kost geld als je de koelkast wil laten vullen door het hotel zoals in de meeste hotels maar ik doe gewoon mijn eigen drinken erin.
Wij zijn vorig jaar niet geweest, omdat we in een hele dure periode zouden moeten gaan (scheelde zo’n 500 euro met het jaar daarvoor…), dus we hebben er nu extra veel zin in !! Is Mehmet een beetje die oudere man (beetje flink en grijzend) ? We waren in 2008 voor de 3e keer overboekt en toen hebben we een flinke woordenwisseling met die man gehad, maar gelukkig is dat allemaal uitgesproken. We hebben nu in ieder geval z’n gsm nummer, dus hopelijk is dat nog hetzelfde en dan bellen we hem ongeveer een week voordat we komen om na te gaan of het allemaal goed geregeld is. Ik wacht nu gewoon het antwoord van Neckermann (via D-reizen af). De koelkast in het appartement is gewoon leeg, maar ik heb begrepen dat je de sleutel van de koelkast pas krijgt als je er voor betaald hebt !
dat is idd diewat oudere forse grijze man. Hij is altijd heel vriendelijk. Ik ben er vorig jaar ook niet geweest aangezien het hotel vol was. mijn opa en oma zijn er wel geweest en hebben niet hoeven betalen voor het koelkastje. ik ga 3 juli weer voor 15 dagen en jij ?
Eftalia is ook te bereiken op : TEL 242 513 39 59 of via de mail op: [EMAIL=“eftaliaaytur@eftaliahotels.com”]eftaliaaytur@eftaliahotels.com
Wij gaan op 16 augustus weer voor 18 dagen. Die man is inderdaad wel vriendelijk, maar had wel z’n nukken. Ik had toen ook al een mailtje gestuurd, maar die was niet aangekomen zeiden ze. Dit is nl. het mailadres van alle complexen die ze hebben, dus ook van Eftalia Resort enzo. Als ze het dan niet doorsturen naar Eftalia Aytur, tja dan heb je dus een “probleem”…hahaha ! Maarja, nieuwe ronden nieuwe kansen. Heb er in ieder geval heel veel zin in !!
Dan zitten we er tegelijk!! Wij vertrekken op 30 juni en gaan 3 weken! Heerlijk, voelt inderdaad echt als een 2e huis!! Heb je een hotelkamer of appartement?
Zeg maar jij hoor…! Wij boeken altijd een appartement. We hebben een dochter van bijna 11, dus da’s wel zo prettig met wat meer ruimte. Dan zit jij al in een gerenoveerde kamer, ben benieuwd! De appartementen gaan ze komende winter verbouwen, tenminste dat zeiden ze vorig jaar, dus we wachten maar af. Ik heb gehoord dat alleen blok C van het hotel nog niet helemaal af is, maar ik weet niet precies waar blok C zit. Ik denk 't gebouw aan de linkerkant (als je voor het hotel staat), maar weet 't niet zeker. Mijn zus gaat in mei nog naar Alanya, dus die gaat nog even wat foto’s maken en naar me doorsturen, had er in maart ook al wat van haar gehad.