Ervaringen granada

na veel verteging op 2 mei 04.30 in granada aangekomen. Er waren geen kamers beschikbaar. hebben in Vikingen overnacht. De volgende dag , na veel heen en weer , 2 kamers gekregen. Echter boven de lobby, veel overlast van dronken mensen en veel lawaai van de muziek.
Andere kamers gevraagd , nu in een uithoek van het hotel. Hier is her rustig slapen.De receptie wordt overspoeld met klachten van gasten.Ook onze kamers waren eigenlijk nog niet af (geen badkaMER VERLICHTING, OPEN STOPCONTAct , rommel op de grond etc) Er is een tekort aan kamers in het hotel zodat alles wat enigzins ingezet kan worden als kamer gebruikt wordt. het personeel aabn de recptie doet zijn uiterste best om alles te regelen, maar door de vele klachten is het onmogelijk.
De vlonder op zee is nu af en in gebruik. De ala carte restaurants zijn nu voor een deel in gebruik. de turk is erg lekker.
De zwembaden zijn goed en groot en het water van het zwembad en de zee is lekker warm.
De russen leveren overdag weinig overlast op , tegen de avond neemt dit gigantische vormen aan. Zolang ze overvloedig alcohol blijven schenken nemt de overladt zeker niet af.
Al met al een prachtig hotel dat 2 weken te vroeg geopend is. Het heeft potentie om iets heel moois te worden als er met name iets aan de overlast gedaan wordt.
Ik kan mij voorstellen dat sunjets er voor gekozen heeft om gasten om te boeken. nu krijgt alltours veel klachten van gesten.
Ze doen niet moeilijk. Wij hebben onze bevindingen/ klachten op papier gezet en dit heef de reisleider zonder problemen ondertekend.
De animatie komt langzaam op gang overdag. 's avonds is altijd wel wat te doen.
De kinderanimatie werkt goed , er is zelfs een Nederlandstalig meisje. Bij de receptie werkt ook een medewerker die goed nederlands spreekt.