Ervaringen gevraagd met camper in Engeland

Ik ben op zoek naar verhalen,ervaringen met een camper in Engeland.
Het gaat ook om welke bezienswaardigheden mag men niet missen in Zuid Engeland en wat zijn de mogelijkheden om 2 kleine hondjes mee te nemen ( boot geen trein of tunnel)

Het is me niet geheel duidelijk wat die camper met de niet te missen bezienswaardigheden te maken heeft?

Goed… ik begin met de hondjes. Het is tegenwoordig een stuk eenvoudiger om deze mee te nemen naar Engeland.
Heb je al een idee waar in engrland je ongeveer wilt reizen? Zo ja, dan kun je op de website van de ferry maatschappij welke daarvoor het handigst is kijken hoe je de hond moet vervoeren: of deze in het voertuig mag blijven gedurende de overtocht, of dat deze in een kennel wordt ondergebracht.
Bij mijn weten mogen honden nooit in de hut gehouden worden.
Over de bezienswaardigheden meer als ik ongeveer weet waar je naar toe wilt.

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Wat die camper er mee te maken heeft is dat wij met onze camper Engeland willen bezoeken .
En dan met name in het zuiden van Engeland dus daar ben ik geïnteresseerd wat we niet mogen missen aan mooie dorpjes, gebouwen en streken.
Wat de hondjes betreft die wil ik in de camperbus houden

Ah, het zuiden van Engeland.
Op de bezienswaardigheden kom ik later terug.

Voor het Zuiden van Engeland lijkt een overtocht met de Stenaline het meest voor de hand liggend, daar is het inderdaad mogelijk de huisdieren in het voertuig te laten verblijven.
Voor meer informatie over het meenemen van honden, zie hun site: