Ik heb wel enige ervaren met huren van wagen + chauffeur. Maar de gebruiken zijn anders per land. In Libye en Ethiopie bleef de chauffeur met ons eten. Handig om onze smaak en onze gezondheid op peil te houden. In India en Sri Lanka bleef de chauffer nooit met onseten. Hoe zit dat in Bali ? Bedankt bij voorbaat.
Wat grappig om dit te lezen.
Wij zijn 72 en 65 jaar en gaan vanaf 5 maart tot en met26 maart naar Bali toe en ook wij hebben deze gids geschreven en gaan met hem op pad.
Het voordeel is dat ik ook nog een beetje maleis ken omdat ik in Surabaja ben geboren en tot mijn tiende daar gewoond hebt
Ik ben zo benieuwd en we verheugen ons er enorm op
groetjes van Dirk en WSilly
wat leuk jullie gaan in dezelfde tijd als wij.
hoeveel trips hebben jullie vastgelegd???
want wij hebben ook 6 trips met hem besproken in die periode!!!
hopelijk klopt het dan toch nog wel!!
groetjes anja en geert.
Hallo;
Natuurlijk zal het kloppen, wij gaan eerst kennis maken met hem en dan pas boeken. groetjes van WSIlly
Zelf heb ik een programma opgesteld voor 9 dagen Bali. Zeer duidelijk met datums en welke dingen wijzelf wilden te bezichtigen bijna van uur tot uur. Dit programma heb ik doorgestuurd naar 3 gidsen en naar hun prijs gevraagd wetende dat ikzelf de hotels, ingangen tot tempels en onze voeding betaal. Het gevraagde type wagen was voor 2 personen. Binnen de 48 uur kreeg ik reeds de antwoorden binnen. De prijs ? 251 €, 285 €, en 346 €. Uiteindelijk geopteerd voor 285€ met toyota minibus voor ons 2. De gids spreekt geen nederlands maar gaat volledig akkoord met mijn programma. Terug op eind april. Duimen maar.
Ben benieuwd naar jullie er varing met dezre gids want ik zelf in november
naar Bali met een vriendin dan is het leuk om een goede gids te hebben want ben wel vaker op Bali geqweest maar dan op de boone fooi en veel op strand gelegen dus weinig bezienswaardigheden gezien.
Maar wens jullie allemaal een mooie vakantie toe en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
We zijn al enkele jaren met Ketut Gatra (Gustav) weg geweest. Dit jaar zijn we met vrienden, die de schoonheid van Bali ook willen zien. Gustav is zeer geliefd bij de Duitsers, Denen en Nederlanders en spreekt Engels, Duits en goed Nederlands.
Omdat Gustav afgelopen week met anderen een tour op Java maakte, hebben 3x een Tour met zijn broer gemaakt: Wayan.
Wayan is een goede rustig chauffeur en heeft ons vele leuke dingen laten zien. Spreekt goed Engels .(geen nederlands) Kijk ook eens op Holidaycheck.de en zoek op Sanur + Gustav. http://www.gustavbali.de/
Komende dagen gaan we met Gustav / Ketut op stap.De GATRA’s zijn 4 a 5 broers die allen driver zijn.
Standplaats: Gryga Santrian in Sanur. :zon02:
We betalen nu voor 4 pers: 50 euro (volle dag)
hoi wij zijn net thuis uit bali.
hebben een hééle mooie reis gehad.
en dat dankzij madé catra.
is een hele goede chaufeur en reisleider!!!
spreekt goed nederlands en voldoet aan al je wensen.
kan hem echt aanbevelen!!!
anja en geert.
hallo Anja en Geert bedankt voor jullie info.
Ga zelf in November naar Bali zal tegen die tijd wel kontakt opnemen met Made Catra.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie reactie.
wy vonden het zelf aangenaam om hem by ons aan tafel uit te nodigen en om zyn eten te betalen , al hadden wy onze gids toevallig leren kennen , vonden hem fyn gezelschap en hebben dus ketut als gids gehouden , dus als je in de buurt van sAnur bent , tel 081 337 332 793 :cheer::cheer: