dus je krijgt voor die 10 euro entree 4 drankjes
en as je voor 12 uur binne bent zelfs 5 =]
dan is het nog wel te doen ![]()
dus je krijgt voor die 10 euro entree 4 drankjes
en as je voor 12 uur binne bent zelfs 5 =]
dan is het nog wel te doen ![]()
Originally posted by chantiejj@08-07-2005, 12:31:38
** maar san bij vinea was t tog gratig entree?**
neeheeee vinea betaald allesā¦behalve entree <_<
Originally posted by Saskiia@08-07-2005, 12:19:43
** neeheeee vinea betaald allesā¦behalve entree <_< **
Nee, aj met die bus ging ofz0ā¦
Tenminste was vorige jaar⦠Kreeg je gratis entreeā¦
Alleen dan moej je je drank zelf betalenā¦
Maar dan ben je duurder uit enz0 ![]()
Hmmz oke want in de brochure en op internet staat dat eten enzo wel verzorgd word, maar dat je zelf entree en drankjes moet betalen.
Maar je bent toch juist goedkoper uit wann je geen entree hoeft te betalenā¦lijkt mijā¦scheelt wel 10 euro
ohw, dat kan ook dnā¦
maar kyk wy krygen dfn 5 drankjes āgratisā
Mr kan ook zyn dat je entree zelf moet dokkeā¦
wel beter dat je dan 4/5 drankjes gratis krijgt ![]()
so true ![]()
mja dat wel
nog 2 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekjes :lol:
Morgeeeeen
Nja, of overmorgen ![]()
Originally posted by WinkelWagentje@09-07-2005, 12:45:17
** MorgeeeeenNja, of overmorgen
**
jaloersss ![]()
Sorry heh ^^
Ga je mr mee in myn koffer ![]()
Originally posted by WinkelWagentje@09-07-2005, 13:23:15
** Sorry heh ^^
Ga je mr mee in myn koffer**
pas ik noooittt in ![]()
of laat je speciaal een plekje over voor mij ?! :lol: :rolleyes:
Neeh sorry ![]()
whaaaa gister was beachparty @ noordwijk en t was op zich hele goeie muziek, goeie dj en stonden van diej zeemansdanseresjes hun kont te showen maar goed
waren 2 mensies die vonde t minder leuk dus toen ginge we maar weer naar de kroeg @ the boulevard⦠moet je eerst 3kwartier zoeke waar je je auto kwijt kut maargoeeedd⦠komen we aan bij t feestcafe, ik wil zoals standaard naar binne lope ist van: hoe oud zijn jullie? ja 16!? ja dan mag je dr nie in ik: dan mag je dr niet in? i kben 16 hoor zeeeeesttieeeeen ja maar dan mag je dr nie in je moet 17 zijn vanaf vandaag ik waaaaaaaaaaaat kom hier al 1,5 jaar word ik afgelope woensdag eindelijk 16 mag k eindelijk officieel nar binne, moet je 17 zijn, en toen was dr bloed en vechten met portiers en toen stonden ze niet bij de deur en ik zag glazenhaler die ik kon dus ik soww: daaaaaaaaan ik mag dr nie in hij zegt ga nu dan! ik zow ja maar de rest staat daar
en toen ging iemand aan de portier vrage of we dr alsnog in mochte⦠en DAT MOCHT
jeeey
en t was vet rustig dus volgende maand hoef je tog pas weer 16 te zijn denk haha maar moes tik ff kwijt heā¦
Originally posted by chantiejj@10-07-2005, 09:27:53
** whaaaa gister was beachparty @ noordwijk en t was op zich hele goeie muziek, goeie dj en stonden van diej zeemansdanseresjes hun kont te showen maar goedwaren 2 mensies die vonde t minder leuk dus toen ginge we maar weer naar de kroeg @ the boulevard⦠moet je eerst 3kwartier zoeke waar je je auto kwijt kut maargoeeedd⦠komen we aan bij t feestcafe, ik wil zoals standaard naar binne lope ist van: hoe oud zijn jullie? ja 16!? ja dan mag je dr nie in ik: dan mag je dr niet in? i kben 16 hoor zeeeeesttieeeeen ja maar dan mag je dr nie in je moet 17 zijn vanaf vandaag ik waaaaaaaaaaaat kom hier al 1,5 jaar word ik afgelope woensdag eindelijk 16 mag k eindelijk officieel nar binne, moet je 17 zijn, en toen was dr bloed en vechten met portiers en toen stonden ze niet bij de deur en ik zag glazenhaler die ik kon dus ik soww: daaaaaaaaan ik mag dr nie in hij zegt ga nu dan! ik zow ja maar de rest staat daar
en toen ging iemand aan de portier vrage of we dr alsnog in mochte⦠en DAT MOCHT
jeeey
en t was vet rustig dus volgende maand hoef je tog pas weer 16 te zijn denk haha maar moes tik ff kwijt he⦠**
17 he ⦠wat is dat voor leeftijd
doe dan 16 of 18 maar geen 17 :blink:
ja precies dat vind ik dus ook :S want een 17 jarig mag nix meer als een 16 jarige :s maar t is denk omdat in de zomer sow druk is daaro maar ik heb mn connecties dus alles komt goed
(hoop ik)
min. leeftijd in blanes om binnen te komen is ??? :huh:
ik weet t niet meer :rolleyes:
volgens mij gewoon 16? doen ze niet echt moeilijk over denk ik (ik ben iig nergens geweigerd vorig jaar) jeej ![]()
ff @ topic. Las Vegas = 6 eur0
Arena 10 euro⦠waarvan 4 drankjes erby !
Je kunt by de Sunset een kaart kopen van 11 euro nog wat⦠en dan kryg je n aanstal drankjes naar keuze⦠en je hebt die avond vry entree by alle discothekeā¦
Ohwja, Praat niet tegen Rudolf⦠Hy herkent je niet ![]()