Enthousiaste werknemer zoekt leuke en uitdagende vakantiejob

Beste lezer,

Mijn naam is Stefan van Leeuwen en ik ben een sportieve, enthousiaste jongen van 18 jaar oud. Op dit moment woon ik in Hellevoetsluis. Voor de zomer van 2014 ben ik op zoek naar een mooie, leuke en vooral uitdagende zomerbaan. In de zomer van 2013 heb ik zeven weken op een RCN Camping gewerkt in Frankrijk. Ik ben beschikbaar in Juli en Augustus.

Ik zit in het laatste jaar van mijn MBO niveau 4 Sport- en bewegen opleiding in Rotterdam. Dit is een versnelde opleiding, omdat ik eerder de HAVO heb afgerond. De reden dat ik nu MBO doe is omdat ik ben afgewezen op de Haagse Academie voor Lichamelijke Opvoeding. Volgend jaar wil ik alsnog naar de HALO gaan. Momenteel loop ik twee dagen stage per week op een basisschool, iets dat mij zeer goed bevalt. Voor een eerdere stage heb ik een jaar lang een C-junioren team getraind bij de plaatselijk voetbalvereniging. Ook dit was een mooie uitdaging.

Naast school heb ik natuurlijk ook een bijbaan. Ik werk sinds september als teamleider bij de Plus. Op de donderdag en vrijdag avond heb de leiding over minstens tien vulploegmedewerkers. Hiervoor werkte ik bij hetzelfde bedrijf als vulploegmedewerkers. Dit werk doe ik tien tot vijftien uur per week. Voor mijn werk heb ik een hoop trainingen en cursussen gehad die te maken hadden met klantgericht- en vriendelijkheid.

Elke zaterdagmiddag sta ik als scheidsrechter voor de KNVB op het voetbalveld. Dit doe ik inmiddels meer dan drie jaar met groot plezier. Daarnaast loop ik twee keer per week hard. De vrije tijd die ik overhoud stop ik in de plaatselijke voetbalvereniging als scheidsrechters coördinator en lid van de jeugdcommissie. Dit doe ik sinds dit seizoen.

Zoals al eerder gezegd, de zomer van 2013 heb ik met heel veel plezier op een camping in Frankrijk gewerkt. Ik deed daar activiteiten zoals de miniclub, schminken, spooktochten, speurtochten, avondshows en de sportactiviteiten. Samen met een hoop collega’s hebben we de gasten een geweldige vakantie gegeven. Tegelijkertijd hebben we onszelf een onvergetelijke zomer bezorgd. En dat is iets dat ik dit jaar weer wilt. Een uitdagende zomerbaan waarbij ik een hoop leer, op zowel persoonlijk- als werk gerelateerd gebied. Op de HAVO heb ik twee jaar geleden Nederlands, Engels en Frans met een zeven afgerond. Mijn frans heb ik afgelopen zomer aardig verbeterd.

Middels deze motivatiebrief hoop ik u ervan overtuigd te hebben dat ik degene ben die deze zomer uw gasten een onvergetelijke zomer kan bezorgen. Mocht u mijn cv willen zien, kunt een berichtje achter laten.

Met vriendelijke groet,

Stefan van Leeuwen