Enchanté

Hoi allemaal,

Mijn naam is, op dit forum ‘Sky Blue Raven’ in het echt natuurlijk anders, ik ben 24 jaar en student wijsbegeerte. Daarnaast ben ik veganist (niet heel strikt, ik maak uitzonderingen voor etentjes etc. maar eet in ieder geval geen vlees) Ik hou van reizen en heb een fascinatie voor Arabische landen. Ik heb veelal alleen gereisd maar in sommige gebieden is het veiliger om met zijn tweeën te reizen vandaar dit forum.

Waar ik al geweest ben:
Azië (diverse landen), diverse steden in Europa, Barcelona, Parijs, Berlijn, Praag, London, daarnaast heb ik rondgereisd in het noordelijke gedeelte van Marokko en ben ik in Israël geweest. Ik zou heel graag nog teruggaan naar Israël en dan ook de oversteek naar Jordanië te maken en zou ook graag Beirut (Libanon) willen zien. Ook wil ik graag naar Egypte (Caïro) en dat is een land waar ik beslist niet alleen wil reizen i.v.m. alle horrorverhalen. Tevens zou ik graag terug naar Marokko om de zuidkant te verkennen, Essaouira staat hoog op m’n verlanglijstje en t.z.t. zou ik ook graag naar Zuid-Amerika gaan: Argentinië, Boliva, Peru enz.

Welkom op Wereldwijzer!

Je hebt in ieder geval genoeg plannen en je hebt ook al mooie reizen gemaakt. Met Caïro heb ik zelf ervaring en het is zeker een aanrader om een keer te bezoeken. We hebben hier verder het Reisgenoten Forum, dus misschien dat je daar iemand tegenkomt om je reizen mee te gaan ondernemen.

Succes en veel plezier. :slight_smile: