Encantada!

Hoi allemaal,

Ben nieuw op dit forum en zal me zoals dat hoort even netjes voorstellen. Ik ben Fleur, scholier en al (bijna) m’n hele leven woonachtig in Noord-Holland. Ik heb 1 jr op Bonaire gewoond en kom uit een familie waarin reizen erg populair is! Sinds m’n 10e sparen m’n moeder en ik geld op om elk jaar minstens 1 mooie reis te maken: Barcelona, Londen, Parijs, Toscane. Na de middelbare school wil ik (hoe standaard…) graag een jaar reizen, te beginnen in zuid-amerika met een cursus Spaans. Over een paar weken vertrek ik voor het eerst alleen, 3 weken naar israel! Dat was het wel!

Hoi Fleur,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Israelforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je altijd je berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van anderen.
Nou wel een heel leuk land Israel,misschien staat de wereldberoemde Haram Esh Sharif oftewel de Tempelberg in Jeruzalem ook op je lijstje aan bezienswaardigheden Fleur?
Je kan ook de populaire markt Mahane Yehuda in Jeruzalum bezichtigen als je nog wat tijd over hebt.
Nou suc6 nog met je voorbereidingen Fleur.
groet,georgessiam.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een leuke foto van Jeruzalem.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8tOypGjIYZXBqDWxgDRYb6SIzxQo5ehpcMz8e86sIT_iBlv5ZOg