Hoi allemaal!
Dan ook maar even een introductie van wie ik ben…
Ik ben Tessa, ben op het moment 17 jaar oud en word in oktober 18. Ik hou van sporten, muziek maken en luisteren, uitgaan, dansen, maar lees ook graag in alle rust een goed boek.
Ik ga na de zomervakantie naar Havo 5 ( ik ben in vwo 4 blijven zitten). Na mijn middelbare schooltijd zou ik graag journalistiek willen studeren.
De droom om te willen reizen, andere culturen op te snuiven en nieuwe mensen te ontmoeten, is altijd aanwezig geweest bij mij en de leeftijd waarop dit realiteit kan worden komt steeds meer in zicht.
Zuid-Amerika heeft mij altijd erg aangetrokken, ik vind het een interessant en prachtig continent. Ik zou graag het bekende drugsprobleem in de achterstandswijken eens van dichtbij bekijken, maar ook de amazone lijkt me een prachtig gebied. Maar niet alleen Zuid-Amerika lijkt me geweldig, ik sta open voor alles. De kant van Bali en Thailand lijkt me ook hartstikke relaxt een mooi en ook het Midden-Oosten en Afrika wekken mijn interesse.
Landen waar ik tot nu toe ben geweest zijn Italië, Griekenland, Turkije, Duitsland en Oostenrijk. Allemaal binnen Europa dus. In Oktober reis ik af naar Israël, waar ik ontzettend naar uit kijk!
Ik hoopte eigenlijk deze zomervakantie al te kunnen gaan werken in het buitenland als au pair, bar meisje of camping entertainer, maar helaas hebben al mijn reacties op advertenties tot nu toe weinig succes.
Ik hoop dat jullie een beetje een beeld van mij hebben gekregen en stuur gerust een privé berichtje als je wat te vragen of te vertellen hebt!
Groetjes Tessa
Via Wereldwijzer app