Mijn naam is Tine, ik ben (bijna) 17 jaar oud. Ik zit op de Pabo, de studie tot leraar basisonderwijs, en deze studie bevalt mij heel goed. Het werken met kinderen vind ik fantastisch. Ik speel ik viool en een beetje gitaar, ben het liefst creatief bezig en wil ik de wereld zien.
Daarom wil ik deze zomer heel graag een periode naar het buitenland als au-pair. Door mijn studie kan dit alleen wanneer ik zomervakantie heb, dus het zullen ongeveer maar 5 weken zijn. Ik hoop dat er een gezin op zoek is naar een zomer au-pair en dat we met elkaar in contact kunnen komen.
Ik spreek Engels, Fries, Nederlands en een beetje Frans en Duits. Ik vind het geen probleem om huishoudelijk werk te verrichten. Ik ben enthousiast, en geef niet snel op. Met kinderen omgaan gaat mij goed af, hier heb ik ook veel ervaring mee, stage van school, oppaswerk, helpen bij het geven van sport, ik help vaak mee met de eindmusical van groep 8 en ik heb twee keer een kinderkerstspel in elkaar gezet, voor en door kinderen.
Heeft u vragen of interesse? Dan kunt u altijd reageren en wie weet kom ik deze zomer langs!
Veel liefs!