Emigreren naar Aruba

Hallo, ik ben Patricia en ik ga samen met mijn man emigreren naar Aruba😀. Ik ben 52 jaar en mijn man ook, ik heb al een baan , ik ga in het Dr. Horacio Oduber Hospital werken en ik begin 1 Januari 2018. Wij hebben 2 dochters van 19 en 21 jaar die in Nederland blijven om hun studie af te maken. Deze baan is geregeld door TMI , dus hun regelen veel voor ons. Alleen ik vertrek eerst en dan komt mijn man later want hij is zzp’er en moet eerst zijn projecten afwerken. Hij heeft nog geen werk, dus zijn we druk aan het zoeken. ( iemand tips ? ) Er moet nog veel geregeld worden, en we kunnen alle tips gebruiken. Dit is voor ons de eerste keer dat we emigreren dus zeer spannend.

Hoi Patricia, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je vragen het beste stellen in ons Aruba forum.

En zet er daar in elk geval bij wat voor ZZP’er hij is. Loodgieter, ICT’er, timmerman?

Nuttige aanvulling. Bedankt!

Hoi Zaan,

En nooit meer een reactie, ook niet in het Aruba forum. Soms denk je wel eens, waar doe ik het voor. Maar gelukkig zijn de positieve reacties in de meerderheid :dag:

Facebook groepen zijn tegenwoordig het nieuwe forum. Ze schieten als paddestoelen uit de grond voor bijna ieder land / continent.

Ja, dat kan wel zijn maar ik zie het verband niet. Het gaat er om dat iemand iets op het forum zet, daar een (nuttige) reactie op krijgt en daar vervolgens kennelijk nies mee doet en ook niet op reageert zo van ‘het is al opgelost’ ofzo.
Of ‘ik ben verhuisd naar een facebook groep’.

Ik las het anders Ik dacht te lezen dat er zo weinig gereageerd werd in algemeen en ik constateer dat er veel op Facebook zit.

Oke, opgelost. Je hebt trouwens geen naam om in Rutten te wonen. Grapje hoor. Zelf 20 jaar in de andere polder gewoond.
Zaan is denk ik met vakantie. Naar Australië. Of nog niet, Zaan?

Ik ben dan ook import in Rutten ;). Kom er niet vandaan. Kom uit midden des lands. Overigens weet ik niet welk deel van mijn naam niet in Rutten hoort :wink:

Ik ben nog niet op vakantie, dus tijd genoeg om dit topic te sluiten.
Slowchatten doen we in aan de Stamtafel.