Ik zat der vorig jaar… Tis best een leuke Camping… Alleen Het is wel Een stukJe Lopen… naar het Centrum… Om uit Te Gaan enzow… Maja… Jullie Hebben Gelijk… Blanes Is echt SUPER Gezellig… En er Hangt Altijd wel Een leuke Sfeer Nah dagdag…
volgens mij heb ik daar nog een x gekeken voor een camping plaatsje … stond alleen een man in de tuin te werken en die pakte gelijk onze paspoorten af :s toen we die terug kregen zijn we maar gelijk weggerend het zwembad was nml kapot, tja dan ben je als camping niet interessant meer
Een beetje een onzinnige reactie van Thomaz. Zat je vol tattoos of zo, of had je iets gepikt dat je hard moest weglopen.
El Pinar is een camping vergelijkbaar met de andere strandcampings in Blanes. Liggen aan de ene kant aan het strand of de strandboulevard (El Pinar ligt rechtstreeks aan het strand) aan de andere kant aan de hoofdstraat van het toeristische deel van Blanes. El Pinar is inderdaad de laatste camping. De “hoofdstraat” loopt uit op de zee en El Pinar bevindt zich aan dat einde aan beide zijden van de weg. Links is het oude gedeelte met pijnbomen, rechts het nieuwe gedeelt met het zwembad en met sinds vorig jaar verhuurhutjes. Dat nieuwe gedeelte heeft weinig beschutting. Op de camping wordt van alles georganiseerd, maar de kwaliteit daarvan is nogal variabel van jaar tot jaar. In het oude gedeelte zijn zoals op veel campings in Spanje veel vaste plaatsen voor spanjaarden. In het nieuwe gedeelte niet. Bij de bar kun je eten halen maar je kunt daar ook eten. Prijzen voor zeg maar cafetariakwaliteit zijn redelijk. Een fles wijn zal in de bar niet meer dan zeg 4 euro kosten. Als je een glas besteld krijg je de rest van de fles erbij. Ik ben nog nooit in het hoogseizoen in Blanes geweest, ik ben echter bang dat Blanes en ook el pinar zeer vol zullen zijn.
Veel succes, doe Antonio de barman en Rafael Garcia de “plaatsaanwijzer” de groeten.
Jan Wim
Originally posted by jan wim@11-02-2004, 09:47:59
** Een beetje een onzinnige reactie van Thomaz. Zat je vol tattoos of zo, of had je iets gepikt dat je hard moest weglopen.
El Pinar is een camping vergelijkbaar met de andere strandcampings in Blanes. Liggen aan de ene kant aan het strand of de strandboulevard (El Pinar ligt rechtstreeks aan het strand) aan de andere kant aan de hoofdstraat van het toeristische deel van Blanes. El Pinar is inderdaad de laatste camping. De “hoofdstraat” loopt uit op de zee en El Pinar bevindt zich aan dat einde aan beide zijden van de weg. Links is het oude gedeelte met pijnbomen, rechts het nieuwe gedeelt met het zwembad en met sinds vorig jaar verhuurhutjes. Dat nieuwe gedeelte heeft weinig beschutting. Op de camping wordt van alles georganiseerd, maar de kwaliteit daarvan is nogal variabel van jaar tot jaar. In het oude gedeelte zijn zoals op veel campings in Spanje veel vaste plaatsen voor spanjaarden. In het nieuwe gedeelte niet. Bij de bar kun je eten halen maar je kunt daar ook eten. Prijzen voor zeg maar cafetariakwaliteit zijn redelijk. Een fles wijn zal in de bar niet meer dan zeg 4 euro kosten. Als je een glas besteld krijg je de rest van de fles erbij. Ik ben nog nooit in het hoogseizoen in Blanes geweest, ik ben echter bang dat Blanes en ook el pinar zeer vol zullen zijn.
Veel succes, doe Antonio de barman en Rafael Garcia de “plaatsaanwijzer” de groeten.
Jan Wim **
Hoi jan wim,
Ik wil samen met mijn vriend een hutje of caravan op de camping el pinar huren weet jij misschien hou ik aan informatie ka :rolleyes: n komen over de prijzen hiervan want als ik een email naar die camping stuur krijg ik steeds te horen dat hij niet aankomt ik hoop dat je mij kan helpen.alvast bedankt.
groetjes muizekopje.
Ik heb al eens ergens anders gemeld dat ik ook niet weet hoe je nu de camping kunt bereiken. Volgens mij kun je ze wel ergens op internet vinden. Faxnummer is/was +34972331100.
Ik heb ook al ergens gemeld dat die hutje waarschijnlijk niet goedkoop zijn, ik vond hey meer een hoteltarief. Waarom koop je geen lekker klein tentje met 2 zelfopblazende matrasjes. Eten kun je zelfs op de camping voor een appel en een ei.
janwim