Eind September Konakli-alanya Wie Heeft Info?

[FONT=Arial][COLOR=blue]

ik ga eind september naar turkije en ik zoek mensen die mij informatie kunnen geven over leuke dingen waar ik in turkije naar toe zou kunnen gaan… En ook of iemand in het hotel Titan garden… in alanya-konakli is geweest en weet hoe het hotel is??

Hoi Esther, wat je zeker moet proberen: de hamam :stuck_out_tongue: !! Heerlijk, als je nog niet weet wat het is: je wordt gescrubt, gemasseerd. Kan overal in Turkije, dus vast ook in Alanya!! Ik heb genoten…

Hallo,
Inderdaad als je naar Turkije gaat moet je bij de hamam geweest zijn, ok de dorpentour is erg leuk, maar als je er eenmaal bent hoor je vanzelf wel wat je allemaal kunt doen. heel veel plezier.

Originally posted by kreeft@17-08-2004, 17:24:38
** Hoi Esther, wat je zeker moet proberen: de hamam :stuck_out_tongue: !! Heerlijk, als je nog niet weet wat het is: je wordt gescrubt, gemasseerd. Kan overal in Turkije, dus vast ook in Alanya!! Ik heb genoten… **

oke dank je ik zal eens kijken waar ik dat kan doen! :slight_smile:

Originally posted by Anja R@17-08-2004, 19:05:37
** Hallo,
Inderdaad als je naar Turkije gaat moet je bij de hamam geweest zijn, ok de dorpentour is erg leuk, maar als je er eenmaal bent hoor je vanzelf wel wat je allemaal kunt doen. heel veel plezier. **

dat klinkt ook wel leuk! bedankt! :slight_smile:

Even iets over Konakli.
dit is een plaats die voornamelijk door Russen bezocht wordt, is een leuk plaatsje met diverse winkels en pinautomaten.
Tip niet bij de wisselkantoortjes pinneb, deze rekenen commissie maar gewoon uit de muur.
De meeste pinautomaten zitten aan de kant van de weg naar Alanya.
Ga ook eens met de dolmus naar Avsallar, zo’n 10 km van Konakli richting Side.
Daar kun je heerlijk shoppen en genieten op een terrasje en de prijzen zijn er vaak goedkoper dan in Alanya.