Eigen Bedrijf In Diverse Europese Landen

Via deze weg wil ik de emigranten en eventueel “partners van” expats die plannen hebben om zich te vestigen in Spanje, Portugal, Frankrijk, Italie, Australie of Nieuw Zeeland attent maken op een zeer interessante zakelijke mogelijkheid.

Omdat het hier gaat om netwerk-marketing kan eenieder die daar niet van gecharmeerd is nu stoppen met lezen. Voor diegenen die hier wel voor openstaan:

Een van de snelst groeiende bedrijven van Europa (inmiddels aanwezig in 12 europese landen) start deze zomer haar aktiviteiten in Spanje, Portugal, Australie en Nieuw Zeeland. Voor deze landen (plus Frankrijk en Italie) zoeken wij enthousiaste mensen die een paar uur (of meer) per week willen vrij maken, om als zelfstandig ondernemer een aantal diensten in de markt te zetten. Het betreft hier overigens geen verkoop!!!

Het is mogelijk om uw onderneming in Nederland te starten en later in de bovengenoemde landen uit te breiden of u kunt ter plekke starten. Enthousiasme en de wil om te slagen zijn de belangrijkste ingrediënten om hierbij succesvol te zijn. Het vermogen om makkelijk contacten te leggen helpt wel.

Nieuwsgierig geworden??? Stuur me (vrijblijvend) een e-mail voor meer informatie.

Een beetje vage informatie hoor! Over welk bedrijf heeft U het?

Maar vooral: hoort zo’n bericht op een forum over "wereldreizigers’?

Het gaat om telefonieprovider ACN welke bekend staat als aanbieder van het unieke Vrienden Bellen Gratis - belpakket waarmee iedereen die via ACN belt onderling gratis kan bellen…

Helemaal niet vaag dus, maar een van de snelst groeiende europese spelers. ACN maakt, zoals ik al eerder aangaf, gebruik van netwerkmarketing om produkten te promoten.

Gezien de mogelijkheden die netwerkmarketing bied om een (extra) inkomen op te bouwen in diverse landen waar Nederlanders graag naar emigreren, lijkt me de keuze voor dit forum (Wonen en Werken in het Buitenland) niet onlogisch. Gezien de reacties die ik per mail heb ontvangen bestaat er ook voldoende interesse voor.

Dus, mocht je bij deze serieuze interesse hebben gekregen, mail dan gerust.