hoe veel ponden moet je meenemen voor het begin v.d vacantie???
Je hoeft ze niet mee te nemen hoor!!
Gewoon bij aankomst op het vliegveld pinnen bij een van de pinautomaten.
Ook buiten het vliegveld zijn er voldoende pinautomaten te vinden.
En hoeveel je mee wil nemen is natuurlijk ook een beetje afhankelijk wat je ermee wil doen.
Groetjes Jacqueline
hoeveel wil je uitgeven aan je vakantie en je moet niets maar jij bent degene die dat beslist
Wat tips die ik heb verzameld in de loop van mijn reizen:
[ul]
[li]Als u all inclusive verblijft, heeft u alleen kosten voor uitstapjes en wellicht souvenirs.[/ul][ul]Als u ook maaltijden moet afrekenen heeft u uiteraard een groter budget nodig.
[/li][/ul][ul][li]Altijd handig om naast de valuta van het land zelf, ook wat euro´s mee te nemen.
[/li][/ul][ul][li]Check ook altijd (ruim) van te voren bij uw bank of uw pinpas en/of creditcards allemaal nog juist werken en ook geschikt zijn voor gebruik in het vakantieland van uw keuze. Noteer tevens het noodnummer van uw bank voor het blokkeren van pinpassen en/of creditcards in geval van vermissing of diefstal.
[/li][/ul][ul][li]Als u bankiert bij de Rabobank, kunt u heel eenvoudig online buitenlands geld bestellen.
[/li][/ul]
Alvast een heel fijne vakantie!! Groetjes Linda
volgens mij kan je beter in Egypte zelf Egyptische ponden kopen, dat kan zelfs al op het vliegveld. Een visum (op het vliegveld) koop je zelfs met Euro’s. In Egypte zijn aan wissselen eigenlijk geen extra kosten verbonden.
idd gelijk GM 40 het zegt
euro’s wisselen in egypte zelf, voordeligste voor jou.
veel plezier