Een Nieuwe Richting?

Hallo allemaal,

Sinds 2003 ben ik werkloos en het valt niet mee om als 47-jarige nog een fatsoenlijke baan in Nederland te vinden.

Inmiddels heb ik voor mijzelf een beslissing genomen; ik ga elders in het buitenland mijn geluk beproeven.

Hoe dan?

Wel nu, ik zoek samenwerking. Heb jij interesse om met een groep werkloze leeftijdsgenoten in het buitenland een vakantieverblijf op te zetten? Misschien dat wij het op die manier nog leuk voor ons zelf (en anderen) kunnen maken.

De plannen moeten nog gesmeed worden. Wat gaan we doen? Waar gaan we het doen? Wanneer gaan we het doen? Hoe gaan we het doen? Met wie gaan we het doen? Et cetera.

Ik zoek toekomstige collega’s, partners en vooral vrienden die net zoals ik niet bereid zijn om het erbij te laten zitten, doch het heft in eigen handen willen nemen.

Ik heb zelf een ICT-achtergrond en ervaring met management en bedrijfsorganisatie.

Wat voor expertise zoek ik nog meer? Mensen met uitvoerbare ideeën. Mensen die mee willen (ver)bouwen. Mensen die willen schilderen. Mensen met kennis van wet- en regelgeving. Mensen met kennis van de natuur. Mensen die sfeer en gezelligheid weten te creëren. Mensen die willen koken. Mensen die willen bedienen. Mensen die willen schoonmaken. Kortom, te veel om op te noemen.

Is je interesse gewekt? Stuur dan een e-mailbericht naar ericb@casema.nl.

Ik zal vervolgens z.s.m. een bijeenkomst regelen.

Met vriendelijke groet,

Eric B.