Een nieuw leven in Zweden: FANTASTISCH!

Hej,

In Augustus 2006 spontaan een huis gekocht in Midden Zweden. Een paar dagen later bleek, dat ik de zoon van de voormalige eigenaar inklusief was in het koopkontrakt… Sinds Oktober 2006 wonen we samen in Backsjön, Sollefteå. Alles opgezegd en gewoon opnieuw beginnen, ontzettend spannend maar heerlijk!
Nu, Maart 2010, hebben we een eigen zaak in het centrum van Sollefteå, waar we inkt. en laserpatronen hervullen en toeristen en/of huiszoekenden ondersteunen.
Thuis hebben we al een leuk toeristische trekpleister opgebouwd met onze ezels, siberian huskies en sind kort ook hollandse kuifhoenen! We bieden verschillende avontuur belevenissen en je kunt ook verblijven bij ons op de vakantieboerderij in één van onze stuga’s of kamers.
Iedere dag geniet ik van de prachtige omgeving en voel me goed! Als ik mijn oude kollega’s opbel en vertel: “Ik stond in de file vanmorgen: 2 elanden stonden voor mij op de weg” , weet ik dat mijn keuze was perfekt!
Nu hebben mijn sambo en ik een nieuw event gestart: Mini Keukenhof in Backsjön! Dit willen we de komende jaren verder uitbreiden en we hebben al zeer vele enthousiaste reakties gekregen van toekomstige bezoekers en mede Tulpmarktdeelnemers.
Geinteresseerd? Meer informatie op onze website: www.backsjonsupport.se
Kom ons gerust eens bezoeken, u bent van harte welkom!

Hallo,

Wij willen ook graag een huisje kopen in Zweden en er ook gaan wonen en werken.
Heeft u misschien nog tips of nuttige informatie?
En hoe is de werkgelegenheid gesteld deze dagen in Zweden?
Hoop op een reactie,

Groetjes Manu

Hej Manu!

Wat voor werk zoek je eigenlijk? Afhankelijk van het soort werk wat je wil en kan doen en de plaats waar je wilt wonen, zijn er zeer zeker mogelijkheden!
Stuur mij anders een mail naar irene.de.veer@kalmar.se

[
Hej wat een leuk verhaal! Maar ik begrijp deze zin niet:

QUOTE=FarmBacksjon;555386] Een paar dagen later bleek, dat ik de zoon van de voormalige eigenaar inklusief was in het koopkontrakt. !
[/QUOTE]

Zat de zoon bij het huis inbegrepen? (Sorry, maar ik begrijp deze zin echt niet).

Groeten!
Irene

Hej Irene,

meer uitleg tot mijn beschrijving, dat mijn huidige sambo de kleine lettertjes in het koopkontrakt is…, kun je lezen in mijn interview op Zweeds forum: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=108901

Carolina: een romantishce film wordt werkelijkheid.

Hoop dat het je dan duideijk wordt, het is in ieder geval romantisch!

Woon je ook in Zweden? Zuid Zweden als ik het goed begrijp? Wat doet je team?

Groeten, Carolina

1 like