Een netwerk in Indonesie!

Mijn ex-vrouw is een chinese-Indonesische vrouw die in 2000 in Nederland studeerde aan de H.E.A.O in Arnhem. Wij hebben samen 2 zoontjes van 1 en 4 jaar oud. Al sinds 2003 breng ik jaarlijks een paar maanden in Indonesie door. Na mijn scheiding in september 2009 is mijn ex-vrouw met onze kinderen in Jakarta gaan wonen bij haar ouders. Omdat ik mijn kinderen enorm mis ben ik van plan om voorgoed in Indonesie te gaan wonen, om dicht bij mijn kinderen te kunnen zijn. Inmiddels na 8 keer in Indonesie geweest te zijn, ben ik vrij bekend geworden met de cultuur, de taal, Indonesische gewoontes, het binnenlandse reizen aldaar ect.

Ik heb inmiddels ook een aardig netwerk opgebouwd In o.a Jakarta, Bogor, Bandung, Jogya, Surabaya, Bali en Lombok.

Begin 2011 wil ik mijn plan verwezelijken, en wil langs deze weg mijn netwerk uitbreiden in Indonesie.

Als er mensen zijn die ook naar Indonesie willen emigreren, of hier al woonachtig zijn, zou het handig zijn om elkaar op facebook toe te voegen.

Het is in Indonesie namelijk zeert relevant eerst een goed netwerk op te bouwen alvorens de grote stap te zetten naar een emigratie.

tot horens!:chin::dag:

1 like

hallo holland manis

ik ga volgend jaar ook naar Indonesie, en ga daar wonen en werken
ik heb ook een hoop families en netwerken, dus leuk om met jou kennis te maken
onder welk naam zit jij op facebook???:cheer:

Hallo Hollandmanis,

Ik wil waarschijnlijk emigreren naar Indonesie.
Ook ik was er al 8x. Ik was getrouwd met een vrouw uit Yogya maar wij hebben geen kinderen. Ik wil daar Engelse les gaan geven.
Graag je naam op Facebook.
met vriendelijke groet,
Peter

Hallo Holland Manis,

Wil me graag bij je netwerk aansluiten. Mijn echtgenote komt uit Yogya, waardoor ik java al diverse malen bezocht heb…Sinds begin dit jaar hebben we samen een dochtertje en hoewel ze momenteel beide bij mij in Nederland verblijven, ben ik me al langere tijd aan het orienteren om naar Java te emigreren. Ik krijg echter overal nogal afwijzende reactie’s ( zonder universitaire of HBO opleiding niet mogelijk…) op mijn plannen

Zou graag jullie ervaringen en kennis willen delen, om zo toch m’n doel te kunnen bereiken…dus graag je naam op facebook.

Vr gr Rick

Hallo alemaal!

Ik heb net even een nieuw facebook geopend waarin ik iedereen bij elkaar wil brengen die naar Indonesie willen emigreren, of gewoon op vakantie gaan naar de archipel.

[EMAIL=“utrecht1971@hotmail.com”]utrecht1971@hotmail.com

tot horens!:dag:

weten we nog niet wat jouw naam is op facebook >>>

hoi hollandmanis,

mijn facebooknaam is peter reijnen.
met vriendelijke groet,
Peter

hallo peter, ik wil je ook toevoegen op facebook, maar ik zie verschillende peter reijnen op facebook

Hoi allemaal,

Het zou handig zijn als iedereen die zich aanmeld op mijn facebook even vermeld in welk gedeelte of stad van Indonesie men van plan is te gaan wonen.

Je kan dit gewoon doen op de wallpost.
Als iedereen zich even voorstelt, dan is het makkelijker voor mensen om informatie met elkaar uit te wisselen!

Groeten Michiel
:chin:

Ook wil ik weer flink gaan rondreizen in Indonesie als ik me eenmaal gevestigd heb daar. Zoals Sumatra, Kalimantan, Borneo enz. Het zou leuk zijn dit met meerdere Nederlanders te gaan doen in groepsverband, dus als er geintereseerden zijn?

>>>